Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 21:58Det är väll Skeppshult som har agenturen? Så kontakta dom och fråga vilka som dom har hemma och vilken återförsäljare du har närmast.
Leif-Arne brukar inte vara omöjlig.
Det är väll Skeppshult som har agenturen? Så kontakta dom och fråga vilka som dom har hemma och vilken återförsäljare du har närmast.
Leif-Arne brukar inte vara omöjlig.
Quote from ellen olsson on 23 October 2009, 00:13> Temposadel låter intresant. Nån som använder sådan och har tips?
Naturligtvis. Vad skulle jag annars ha på tempocykeln?
> Temposadel låter intresant. Nån som använder sådan och har tips?
Naturligtvis. Vad skulle jag annars ha på tempocykeln?
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 00:16Så Fredrik, vad har du för sadel och är du nöjd med den? Tips på nån annan temposadel du gillar?
Så Fredrik, vad har du för sadel och är du nöjd med den? Tips på nån annan temposadel du gillar?
Quote from ellen olsson on 23 October 2009, 00:19Jag har den som satt på när jag köpte cykeln. Jag har ingen aning om vad modellen heter men jag skulle inte vilja ha en "vanlig" sadel.
Jag har den som satt på när jag köpte cykeln. Jag har ingen aning om vad modellen heter men jag skulle inte vilja ha en "vanlig" sadel.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 07:18Hittat på cykelcitys hemsida för 1225 pix: http://cykelcity.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=sel-slr-t1_1913.jpg
Hittat på cykelcitys hemsida för 1225 pix: http://cykelcity.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=sel-slr-t1_1913.jpg
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 07:19kolla in SMP i stället för ISM
kolla in SMP i stället för ISM
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 08:43Daniel,
Den var riktigt läcker. (t+)
Daniel,
Den var riktigt läcker. (t+)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:06Även jag rekommenderar en inkörd Brooks Swift titanium. Har inte haft några problem sen jag skaffade den. Finns hos vilken cykelhandlare som helst som säljer Skeppshult.
Även jag rekommenderar en inkörd Brooks Swift titanium. Har inte haft några problem sen jag skaffade den. Finns hos vilken cykelhandlare som helst som säljer Skeppshult.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:26Hum ...flaska i sadeln...gud vad hemskt när man ligger nerför i bergen och vill sträcka ut....
Tror också på att höja styret nåt som David föreslår!
Hum ...flaska i sadeln...gud vad hemskt när man ligger nerför i bergen och vill sträcka ut....
Tror också på att höja styret nåt som David föreslår!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:32Om du du inte är mycket van vid att cykla i tempoposition, dvs spenderar minst ett träningspass i veckan i dylik så rekomenderar jag dig att kopiera den position du har då du håller i bocken mha bågarna. Klarar du inte av att cykla en längre tid i bocken
Om du du inte är mycket van vid att cykla i tempoposition, dvs spenderar minst ett träningspass i veckan i dylik så rekomenderar jag dig att kopiera den position du har då du håller i bocken mha bågarna. Klarar du inte av att cykla en längre tid i bocken