Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:01Aha, själv har jag pakethållare på min hybrid.
Aha, själv har jag pakethållare på min hybrid.
Quote from Sandra Näslund on 6 May 2010, 12:04Om du inte har fästen för reflex på sadelväskan så skruva fast reflexen i sadelväskan.
Om du inte har fästen för reflex på sadelväskan så skruva fast reflexen i sadelväskan.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:09Daniel Säfström löste problemet så ...
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=7239640
Daniel Säfström löste problemet så ...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:21jag köpte en väska som hade en "flärp" för lyset redan sytt på väskan...
jag köpte en väska som hade en "flärp" för lyset redan sytt på väskan...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:23Flytta bak sadeln så kan du montera väskan lite mer rakt.
Detta under förutsättning att sadeln är lika felinställd överallt som den verkar vara i "vågled";)
Flytta bak sadeln så kan du montera väskan lite mer rakt.
Detta under förutsättning att sadeln är lika felinställd överallt som den verkar vara i "vågled";)
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:23Nu går jag till Classe o köper insektsnycklar! 😉 Å sen fixar jag till sadelvinkeln. Nåt mer???
(Den där länken till happymtb:s verktygslåda var bra, den bookmarkade jag tack o lov!)
Nu går jag till Classe o köper insektsnycklar! 😉 Å sen fixar jag till sadelvinkeln. Nåt mer???
(Den där länken till happymtb:s verktygslåda var bra, den bookmarkade jag tack o lov!)
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:25på "gubbdagiset" kan du nog hitta en händig man också men be inte om att få betala för honom... det är olagligt
på "gubbdagiset" kan du nog hitta en händig man också men be inte om att få betala för honom... det är olagligt
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 12:28Gå till cykelbutiken och köp ett litet multiverktyg med bla insex, så kan du ha den i din fina sadelväska med dig när du cyklar.
Gå till cykelbutiken och köp ett litet multiverktyg med bla insex, så kan du ha den i din fina sadelväska med dig när du cyklar.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:30Shall do!
Shall do!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:41När vi ändå är inne på insexnycklar o dyl, är det nån som är bra på att ställa in klossar? Vänsterfoten sitter som en smäck, men jag har inte fått till höger bra än.
När vi ändå är inne på insexnycklar o dyl, är det nån som är bra på att ställa in klossar? Vänsterfoten sitter som en smäck, men jag har inte fått till höger bra än.