Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 12:42Då får du förtydliga lite. Vad sitter som en smäck? Foten i skon? Skon i pedalen? Vad är fel?
Då får du förtydliga lite. Vad sitter som en smäck? Foten i skon? Skon i pedalen? Vad är fel?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:49Vänsterskon sitter perfekt på foten o i pedalen. Lätt att klicka i och blir en bra vinkel som inte belastar stackars knät (som ibland får för sig att göra ont annars).
Däremot höger får jag inte till, tredje gången jag ställer in dem nu. Svår att klicka
Vänsterskon sitter perfekt på foten o i pedalen. Lätt att klicka i och blir en bra vinkel som inte belastar stackars knät (som ibland får för sig att göra ont annars).
Däremot höger får jag inte till, tredje gången jag ställer in dem nu. Svår att klicka
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 12:52Hm, är det skon eller pedalen som är fel?
Vänd båda skorna uppåner och jämför klotsarnas placering i höjdled, sidled och vinkel. Gör dom exakt likadana. Bara lossa de två skruvarna några varv, justera klotsen och dra åt.
Sen vet jag inte vad för pedaler
Hm, är det skon eller pedalen som är fel?
Vänd båda skorna uppåner och jämför klotsarnas placering i höjdled, sidled och vinkel. Gör dom exakt likadana. Bara lossa de två skruvarna några varv, justera klotsen och dra åt.
Sen vet jag inte vad för pedaler
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:59Jag tror det är mina fötter/knän det är fel på. För de vill helst inte vara i samma vinkel gentemot pedalerna när jag kör oklossat. Vänster vill alltid vara lite mer utåt-bakåt-vriden än höger. Men jag ska prova att skruva om en gång till. Skam den som ge
Jag tror det är mina fötter/knän det är fel på. För de vill helst inte vara i samma vinkel gentemot pedalerna när jag kör oklossat. Vänster vill alltid vara lite mer utåt-bakåt-vriden än höger. Men jag ska prova att skruva om en gång till. Skam den som ge
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 13:00För knänas bästa är fötter rakt fram att föredra.
För knänas bästa är fötter rakt fram att föredra.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 14:30??? Men om fötterna pekar utåt (med tårna). Då kommer knäna att göra väldigt ont om du tvingar dem att peka rakt fram.
??? Men om fötterna pekar utåt (med tårna). Då kommer knäna att göra väldigt ont om du tvingar dem att peka rakt fram.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 14:34Hälen utåt. Det låter snurrigare än det är. 🙂 Men jag skulle visst gå o köpa såna där insekter nu...
Hälen utåt. Det låter snurrigare än det är. 🙂 Men jag skulle visst gå o köpa såna där insekter nu...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 16:20Är din sadel i linje med ramen?
Är din sadel i linje med ramen?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:16Nu har jag köpt en såndar pyttepyttemultitool. Men inte FAAAAAN klarar jag av att använda den. Tänkte skruva på pumpen o drickahållaren men det gååår inte. Hur det kommer gå med sadeln vill jag inte ens tänka på.
Hur kan man vara såhär jävla kass på att
Nu har jag köpt en såndar pyttepyttemultitool. Men inte FAAAAAN klarar jag av att använda den. Tänkte skruva på pumpen o drickahållaren men det gååår inte. Hur det kommer gå med sadeln vill jag inte ens tänka på.
Hur kan man vara såhär jävla kass på att
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 19:06Kvinnor kan?
Kvinnor kan?