Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 08:22OBS: Nu menar jag inte den snuskiga varianten!
OBS: Nu menar jag inte den snuskiga varianten!
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 08:38Maria, vad är det för snuskigt med att hångla, eftersom det är det du avser? Hångla som är så trevligt.
Men skönt att du får hjälp med att skruva PÅ CYKELN!
Maria, vad är det för snuskigt med att hångla, eftersom det är det du avser? Hångla som är så trevligt.
Men skönt att du får hjälp med att skruva PÅ CYKELN!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:39Hångel är trevligt. Men ingenting jag har den minsta lust till nu. Jag vill cykla.
Hångel är trevligt. Men ingenting jag har den minsta lust till nu. Jag vill cykla.
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 19:20Jag vill hångla, inte cykla, det blåser 9 m/s!
Jag vill hångla, inte cykla, det blåser 9 m/s!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:32Tsss... lite blåst, det är väl ingenting.
FYI så har jag skruvat på pumpen + drickahållaren, det funkade när man bytte till längre skruvar. Däremot sitter sadeln som berget o går inte att rubba en nanometer.
Tsss... lite blåst, det är väl ingenting.
FYI så har jag skruvat på pumpen + drickahållaren, det funkade när man bytte till längre skruvar. Däremot sitter sadeln som berget o går inte att rubba en nanometer.
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 21:34Du lade väl på fett på gängorna innan du skruva dit dom? Annars blir det som med sadeln, det "rostar" ihop.
Du lade väl på fett på gängorna innan du skruva dit dom? Annars blir det som med sadeln, det "rostar" ihop.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:35Jaha, såklart det var nått jag missade. Vad är det för fett man ska ha då?
Jaha, såklart det var nått jag missade. Vad är det för fett man ska ha då?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:53Kopparpasta för sådana skruvar. Finns lite överallt.
Kopparpasta för sådana skruvar. Finns lite överallt.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:42Jaha, då blev det varken hånglat eller cyklat?
Jaha, då blev det varken hånglat eller cyklat?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 08:45Beror på hur du tolkar deras tystnad.
Beror på hur du tolkar deras tystnad.