Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:34*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 12:04Japp, precis så! Tänk på att det är drygt så du behöver lite bara lite, men det bör ändå täcka hela skruven/bulten.
Japp, precis så! Tänk på att det är drygt så du behöver lite bara lite, men det bör ändå täcka hela skruven/bulten.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 12:33Får sadeln godkänt nu? Reflexen blev fimpad, hur man än vrider o vänder får den inte plats. Och drickahållaren har fått lite kopparpasta också. Måste jag göra nåt mer? Tröttsamt det hära...
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=070389abe24c4ceab
Får sadeln godkänt nu? Reflexen blev fimpad, hur man än vrider o vänder får den inte plats. Och drickahållaren har fått lite kopparpasta också. Måste jag göra nåt mer? Tröttsamt det hära...
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=070389abe24c4ceab
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 12:34hoppsan nu ringer det,
det var 1920-talet de vill ha tillbaka sitt vattenpass
😉
hoppsan nu ringer det,
det var 1920-talet de vill ha tillbaka sitt vattenpass
😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2010, 18:24Maria, nu är det bara ut å cykla 10 mil.
Maria, nu är det bara ut å cykla 10 mil.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:26Ta vek vattenpasset först.
Ta vek vattenpasset först.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:34Hon kör kanske barbacka?
Hon kör kanske barbacka?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 07:52(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 09:59Jag är rätt säker på att passet måste stå på högkan för att visa korrekt!
Har ägt ett antal kortbössor av samma modell och inget av dessa visade korrekt när de låg ner.Men det är ju väldigt lätt att kontrollera genom att vända på det!
Jag är rätt säker på att passet måste stå på högkan för att visa korrekt!
Har ägt ett antal kortbössor av samma modell och inget av dessa visade korrekt när de låg ner.
Men det är ju väldigt lätt att kontrollera genom att vända på det!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:25Vi har ett liknande (dock orange) och det visar rätt oavsett vilket håll man har det på. Men vet av erfarenhet från dåliga köp att det finns alltför många som inte visar rätt (likadant med vinkelhakar).
Vi har ett liknande (dock orange) och det visar rätt oavsett vilket håll man har det på. Men vet av erfarenhet från dåliga köp att det finns alltför många som inte visar rätt (likadant med vinkelhakar).