Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:16Jag som tänkte ge mig ut och titta efter gore-tex skor i helgen, är det så illa alltså? Får väl tillägga att jag inte springer ute i några träsk utan håller mig på ställen där jag inte behöver vada till knäna i vatten så jag tror inte jag kommer drabbas a
Jag som tänkte ge mig ut och titta efter gore-tex skor i helgen, är det så illa alltså? Får väl tillägga att jag inte springer ute i några träsk utan håller mig på ställen där jag inte behöver vada till knäna i vatten så jag tror inte jag kommer drabbas a
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:53Köp GorTex-skor, du kommer inte att ångra dig. Funkar som sagt i snö, slask, vått gräs, leriga skogsstigar o liknande. De flesta vanliga löpskomodeller finns i GoreTex-varianter. Mina Adidas Supernatural har jag sprungit 150 km trail med den senaste månad
Köp GorTex-skor, du kommer inte att ångra dig. Funkar som sagt i snö, slask, vått gräs, leriga skogsstigar o liknande. De flesta vanliga löpskomodeller finns i GoreTex-varianter. Mina Adidas Supernatural har jag sprungit 150 km trail med den senaste månad
Quote from Jonny Persson on 19 November 2010, 09:01Jag skulle precis som flera andra undvika GoreTex. Det är inte farligt att bli blöt om fötterna men det är farligt för den mentala hälsan att springa omkring i såna klumpar till skor som det lätt blir.
Jag skulle precis som flera andra undvika GoreTex. Det är inte farligt att bli blöt om fötterna men det är farligt för den mentala hälsan att springa omkring i såna klumpar till skor som det lätt blir.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:27Klumpar?
http://tinyurl.com/roclite312
Klumpar?
http://tinyurl.com/roclite312
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:32Tror att samtliga trailskor från finns i en modell med goretex(GTX) och en utan!
Speedcrossen är en riktigt fin sko.
Är grymt nöjd med mina och kommer helt klart att köpa ett par till.
Har haft dom både till vanlig löpning och orientering.Så finns b
Tror att samtliga trailskor från finns i en modell med goretex(GTX) och en utan!
Speedcrossen är en riktigt fin sko.
Är grymt nöjd med mina och kommer helt klart att köpa ett par till.
Har haft dom både till vanlig löpning och orientering.
Så finns b
Quote from Jonny Persson on 19 November 2010, 09:35Peter: Klumpar!
Peter: Klumpar!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 14:27Tack för alla synpunkter!!
Har beställt ett par nu. I gortex. Ser att det råder delade meningar men jag har ett par andra enklare skor i gortex som jag sprungit i tidigare så att jag ville ha just gortex var jag redan övertygad om.
Nu är det bara att hål
Tack för alla synpunkter!!
Har beställt ett par nu. I gortex. Ser att det råder delade meningar men jag har ett par andra enklare skor i gortex som jag sprungit i tidigare så att jag ville ha just gortex var jag redan övertygad om.
Nu är det bara att hål
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:04Finns det någon annan/bättre sko UTAN metalldubbar att använda under vinterhalvårets snöiga och halkiga löparpass framförallt på asfalterade cykelbanor. Annars drar jag iväg en beställning på ett par SC2 ikväll.
Finns det någon annan/bättre sko UTAN metalldubbar att använda under vinterhalvårets snöiga och halkiga löparpass framförallt på asfalterade cykelbanor. Annars drar jag iväg en beställning på ett par SC2 ikväll.