Quote from Guest on 6 April 2012, 20:05Goddag löpare!
Är smått sugen på att ge mig ut i skogen för löpning där för att kunna variera min träning.
Har haft mycket tankar för xr crossmax men finns väldigt lite recension på nätet om det.Har ni ngr av dessa skor tipsa gärna om dess produkt(er)
Goddag löpare!
Är smått sugen på att ge mig ut i skogen för löpning där för att kunna variera min träning.
Har haft mycket tankar för xr crossmax men finns väldigt lite recension på nätet om det.
Har ni ngr av dessa skor tipsa gärna om dess produkt(er)
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 20:15Beror ju på vad du menar med springa i skogen.
om du syftar på motionsspår skulle jag välja crossmaxen, då den funkar fint till och från spåret oxå. Men om du menar skogen - obanat och småstigar då är de speedcrossen som gäller alla dar.själv kör jag f
Beror ju på vad du menar med springa i skogen.
om du syftar på motionsspår skulle jag välja crossmaxen, då den funkar fint till och från spåret oxå. Men om du menar skogen - obanat och småstigar då är de speedcrossen som gäller alla dar.
själv kör jag f
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 09:12Jo precis tänkte på det också ang HUR dessa skall användas.
Fast jag tro crossmaxen passar mig bättre då den är gjord för mixad löpning.
Hur är skorformen på dessa? Är dem gjorda för breda fötter eller "normala"?
Tänkte importerar dessa nämligen så där
Jo precis tänkte på det också ang HUR dessa skall användas.
Fast jag tro crossmaxen passar mig bättre då den är gjord för mixad löpning.
Hur är skorformen på dessa? Är dem gjorda för breda fötter eller "normala"?
Tänkte importerar dessa nämligen så där
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 12:00Jag har rätt breda fötter och brukar ha problem med att hitta skor som passar, men de passar fint i salomon.
Testa i någon butik då och beställ sen? lite fult är det ju, men med priserna i butik här i sverige får de ju skylla sig själv.
Jag har rätt breda fötter och brukar ha problem med att hitta skor som passar, men de passar fint i salomon.
Testa i någon butik då och beställ sen? lite fult är det ju, men med priserna i butik här i sverige får de ju skylla sig själv.
Quote from Christer Berg on 7 April 2012, 13:22"Testa i någon butik då och beställ sen? lite fult är det ju,"
Så länge han bara testar skorna utan att ta hjälp av butikspersonalen ser jag inga problem. Butikerna har ju orsakat den här situationen själva genom överpriserna här i Sverige.
"Testa i någon butik då och beställ sen? lite fult är det ju,"
Så länge han bara testar skorna utan att ta hjälp av butikspersonalen ser jag inga problem. Butikerna har ju orsakat den här situationen själva genom överpriserna här i Sverige.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 13:25Tror ni att det är butikerna som har stora marginaler?
Tror ni att det är butikerna som har stora marginaler?
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 13:41... eller så är de usla på att pressa leverantörerna.
Hursomhelst är priserna på tok för höga i Sverige.
... eller så är de usla på att pressa leverantörerna.
Hursomhelst är priserna på tok för höga i Sverige.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 13:48Ja, generalagenterna har ju inget med prisbilden att göra. Vad gör ni när butikerna enbart har storsäljarna i lager.
Ja, generalagenterna har ju inget med prisbilden att göra. Vad gör ni när butikerna enbart har storsäljarna i lager.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 19:36Hur gör ni då?
Jag brukar köpa i affär utomlands. Trist att jag inte kan göra det här hemma, utan att känna mig blåst.
Tråkigt är att storsäljarna också är för dyra, oavsett sortiment.
Fortsätter inte diskussionen här, eftersom det hamnar utanför tråde
Hur gör ni då?
Jag brukar köpa i affär utomlands. Trist att jag inte kan göra det här hemma, utan att känna mig blåst.
Tråkigt är att storsäljarna också är för dyra, oavsett sortiment.
Fortsätter inte diskussionen här, eftersom det hamnar utanför tråde
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:00Vem är det som har blåst dig?
Vem är det som har blåst dig?