Quote from Christer Berg on 7 April 2012, 20:26Han sa "utan att känna mig blåst". Det är inte detsamma som de facto HA blivit blåst.
Han sa "utan att känna mig blåst". Det är inte detsamma som de facto HA blivit blåst.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:28Kom du på vilken roll generalagenterna har i prissättningen?
Kom du på vilken roll generalagenterna har i prissättningen?
Quote from Christer Berg on 7 April 2012, 20:33Nej, och inte bryr jag mig heller. Är inte mitt problem eller ansvar var prispåslaget sker. När jag vill köpa en produkt så undersöker jag billigaste alternativ.
Och det inkluderar att om jag testar en sko i affären utan hjälp från personal om skoval el
Nej, och inte bryr jag mig heller. Är inte mitt problem eller ansvar var prispåslaget sker. När jag vill köpa en produkt så undersöker jag billigaste alternativ.
Och det inkluderar att om jag testar en sko i affären utan hjälp från personal om skoval el
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:37Ja, du utnyttjar personalen och butikens resurser genom ditt beteende. De ska väl inte vara ett lager till dig? Köp du på nätet och se vilka som passar dig o din plånbok.
Ja, du utnyttjar personalen och butikens resurser genom ditt beteende. De ska väl inte vara ett lager till dig? Köp du på nätet och se vilka som passar dig o din plånbok.
Quote from Christer Berg on 7 April 2012, 20:44Vänligen förklara för mig hur jag utnyttjar butik och personal när jag testar en framställd produkt. Varför ska jag betala prispåslag för personal som jag inte haft användning av?
Nej, får jag hjälp så köper jag skon där, får jag inte hjälp så hittar jag
Vänligen förklara för mig hur jag utnyttjar butik och personal när jag testar en framställd produkt. Varför ska jag betala prispåslag för personal som jag inte haft användning av?
Nej, får jag hjälp så köper jag skon där, får jag inte hjälp så hittar jag
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:51Ja, de håller ett lager och betalar lokaler o andra kostnader.
Ja, de håller ett lager och betalar lokaler o andra kostnader.
Quote from Christer Berg on 7 April 2012, 20:57Då får vi väl hoppas att de har marknadsanpassat sitt lager så de får rimliga lageromsättningstider.
Dock får de vänta innan jag ger dem några hyresbidrag. De får vända sig till sin hyresvärd och omförhandla hyran som alla andra företagare.
Då får vi väl hoppas att de har marknadsanpassat sitt lager så de får rimliga lageromsättningstider.
Dock får de vänta innan jag ger dem några hyresbidrag. De får vända sig till sin hyresvärd och omförhandla hyran som alla andra företagare.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:02Då kan du nästa gång presentera dig och ditt ärende i butiken innan du börjar prova. Du får säkert prova bara för att det är du.
Då kan du nästa gång presentera dig och ditt ärende i butiken innan du börjar prova. Du får säkert prova bara för att det är du.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:05Jaja nu får ni stänga ned här för det är inte ett ovanligt disk. om skor är dyra eller så... Min fråga var ang om Salomon skorna osv. Dra en egen tråd om skorpriserna tack 🙂
Var glad att se att det var så många som hade svarat på detta men av fel orsak :
Jaja nu får ni stänga ned här för det är inte ett ovanligt disk. om skor är dyra eller så... Min fråga var ang om Salomon skorna osv. Dra en egen tråd om skorpriserna tack 🙂
Var glad att se att det var så många som hade svarat på detta men av fel orsak :