Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 22:03Sandsjöbacka vill man ju ha skogsbilder. Föreslår några hundra meter in i skogen efter depå 1 så ser vi fortfarande lite fräscha ut och du har enkelt samt gott om tid att omgruppera 🙂
Sandsjöbacka vill man ju ha skogsbilder. Föreslår några hundra meter in i skogen efter depå 1 så ser vi fortfarande lite fräscha ut och du har enkelt samt gott om tid att omgruppera 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 10:50Vi hade en fotograf till på gång men det blir inte alltid som man tänker. Jag tar med mig denna förbättringsåtgärd till avstämningsmötet för loppet!
Vi hade en fotograf till på gång men det blir inte alltid som man tänker. Jag tar med mig denna förbättringsåtgärd till avstämningsmötet för loppet!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 3 February 2013, 17:15Som sagt, Tack för alla tankar och tips! Ska försöka planera att vara bilburen till nästa år också!
Som sagt, Tack för alla tankar och tips! Ska försöka planera att vara bilburen till nästa år också!