Quote from Lena O on 23 September 2008, 08:22Kalle: http://www.scf.se/t2.asp?p=41028
Vänstra spalten.
Boka in Distrikts-
Föreningsträffarna
Östersund 11-12/10
Västerås 18/10
Jönköping 25/10Intresserad??
Kalle: http://www.scf.se/t2.asp?p=41028
Vänstra spalten.
Boka in Distrikts-
Föreningsträffarna
Östersund 11-12/10
Västerås 18/10
Jönköping 25/10
Intresserad??
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 08:27De hade sådana träffar förra året och det gav inte så mycket.
Jag tror att Svensk Cykel mår bättre utan folk med egna ekonomiska intressen.
Fortfarande är det underligt att inte SCF har pengar att skicka fullt lag till Junior-EM.
De hade sådana träffar förra året och det gav inte så mycket.
Jag tror att Svensk Cykel mår bättre utan folk med egna ekonomiska intressen.
Fortfarande är det underligt att inte SCF har pengar att skicka fullt lag till Junior-EM.
Quote from Lena O on 23 September 2008, 08:32Vem var där?
Jag har hört den kritiken förut ... och kred till dig om du var där och stod ut ...
men det är kanske ett annat läge i år.
Mycket har hänt internt, många uttrycka sin besvikelse över scf, men vore det inte bättre att yttra sig på dessa möten
Vem var där?
Jag har hört den kritiken förut ... och kred till dig om du var där och stod ut ...
men det är kanske ett annat läge i år.
Mycket har hänt internt, många uttrycka sin besvikelse över scf, men vore det inte bättre att yttra sig på dessa möten
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 08:58Jag sitter inte på den sortens möte och lägger tid.
Det hjälper inte Svensk cykel att sitta och snacka om vad som borde göras.Jag föredrar att träna och hjälpa andra med träning o taktik istället.
Det ger mycket mer än att lyssna på pratkvarnar, som in
Jag sitter inte på den sortens möte och lägger tid.
Det hjälper inte Svensk cykel att sitta och snacka om vad som borde göras.
Jag föredrar att träna och hjälpa andra med träning o taktik istället.
Det ger mycket mer än att lyssna på pratkvarnar, som in
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:51lyssnar gärna till nån som har nåt intressant att säga helt utan att bry mig ett endaste litet dugg om dom kört tävlingar eller inte...
lyssnar gärna till nån som har nåt intressant att säga helt utan att bry mig ett endaste litet dugg om dom kört tävlingar eller inte...
Quote from Lena O on 23 September 2008, 10:05Du har nog missat poängen David. Det är precis den attityden som har tillåtet dessa "pratkvarnor" att komma undan så länge. Det är de med kunskap/erfarenhet från utsidan som behövs på insidan.
Du har nog missat poängen David. Det är precis den attityden som har tillåtet dessa "pratkvarnor" att komma undan så länge. Det är de med kunskap/erfarenhet från utsidan som behövs på insidan.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:46Jaså, har jag missat poängen?
Jaså, har jag missat poängen?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 12:22Jag tror att problemen i SCF är precis det, bara för att man är/har varit bra cyklist innebär det inte att man är en duktig organisatör.
Ta in duktigt folk med annan bakrund men som kan bygga och organisera.
Jag tror att problemen i SCF är precis det, bara för att man är/har varit bra cyklist innebär det inte att man är en duktig organisatör.
Ta in duktigt folk med annan bakrund men som kan bygga och organisera.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 12:28Det där får du nog utveckla.
Det där får du nog utveckla.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 12:40Man behöver vända blad helt enkelt, om man startar om med lite nytt blod som inte sitter på flera stolar och är bundna av gamla alianser och som kan se på organisationen med ett utifrån perspektiv.
Gärna folk från näringslivet som har kompetens att driv
Man behöver vända blad helt enkelt, om man startar om med lite nytt blod som inte sitter på flera stolar och är bundna av gamla alianser och som kan se på organisationen med ett utifrån perspektiv.
Gärna folk från näringslivet som har kompetens att driv