Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 12:48Javisst, och då är det underligt att Yvonne Matsson från näringslivet försöker "kuppas" ut av en som har egna intressen.
Det fodras några med insyn i sporten och förståelse för densamma samtidigt som någon kan få ordning på verksamheten och har kontakter
Javisst, och då är det underligt att Yvonne Matsson från näringslivet försöker "kuppas" ut av en som har egna intressen.
Det fodras några med insyn i sporten och förståelse för densamma samtidigt som någon kan få ordning på verksamheten och har kontakter
Quote from Lena O on 23 September 2008, 13:20skulle det vara samma Yvonne Matsson som jobbar på Swedbank där SCF har alla sina sparfonder?
skulle det vara samma Yvonne Matsson som jobbar på Swedbank där SCF har alla sina sparfonder?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 13:22Matsson jobbade på Postgirot tidigare.-
Var hon jobbar idag vet jag inte.
Matsson jobbade på Postgirot tidigare.-
Var hon jobbar idag vet jag inte.
Quote from Anders Wallerstedt on 23 September 2008, 13:27David P. for president !? (t+)
David P. for president !? (t+)
Quote from Lena O on 23 September 2008, 13:31så bekväm då ...
fast då det gäller frågor om egen intresse kan jag berätta att YM får lämna rummet när SCF styrelsen diskutera sådana frågor som skulle kunna tolkas som jäv ...Någon här som vet om samma sak gäller betr. B.Stenberg? Eller Garry Jones?
så bekväm då ...
fast då det gäller frågor om egen intresse kan jag berätta att YM får lämna rummet när SCF styrelsen diskutera sådana frågor som skulle kunna tolkas som jäv ...
Någon här som vet om samma sak gäller betr. B.Stenberg? Eller Garry Jones?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 13:42vilka egna intressen har Björn Stenberg egentligen som har orsakat/skulle kunna orsaka SCF skada?
vilka egna intressen har Garry Jones egentligen som har orsakat/skulle kunna orsaka SCF skada?
vilka egna intressen har Björn Stenberg egentligen som har orsakat/skulle kunna orsaka SCF skada?
vilka egna intressen har Garry Jones egentligen som har orsakat/skulle kunna orsaka SCF skada?
Quote from Mikaela Lexén on 23 September 2008, 15:34Vem försökte "kuppa" ut Yvonne Mattsson och när?
Om det var på det senaste förbundsmötet så hade hennes ordinarie mandattid gått ut och valberedningen hade inte fått in någon ny nominering på henne.Läget var då att antingen frångå stadgarna och inte ha
Vem försökte "kuppa" ut Yvonne Mattsson och när?
Om det var på det senaste förbundsmötet så hade hennes ordinarie mandattid gått ut och valberedningen hade inte fått in någon ny nominering på henne.
Läget var då att antingen frångå stadgarna och inte ha
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 15:36Jaså?
Jaså?
Quote from j sollerman on 23 September 2008, 15:37Jag har tänkt bli styrelseproffs när jag blir stor, så om några år är jag inte blyg att vara med 😉
Jag har tänkt bli styrelseproffs när jag blir stor, så om några år är jag inte blyg att vara med 😉
Quote from j sollerman on 23 September 2008, 15:41En styrelse är ju aldrig bättre än sina medlemmar
En styrelse är ju aldrig bättre än sina medlemmar