Quote from Guest on 2 March 2010, 17:06Har nog bestämt mig för en Scott Speedster S20 Compact. Är det ett bra val?
Har nog bestämt mig för en Scott Speedster S20 Compact. Är det ett bra val?
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 17:16varför compact?
varför compact?
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 18:23Speedster 20 finns bara som Compact.
Speedster 20 finns bara som Compact.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:10någon?
någon?
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 21:11Jag skulle inte välja compact.
Jag skulle inte välja compact.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:13varför inte?
varför inte?
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 21:16det blir att trampa som fan för att hänga med klungan.
det blir att trampa som fan för att hänga med klungan.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:19Jag räknar inte med att cykla i klunga utan kommer att mest cykla ensam. Spelar det då någon roll om det är en compact eler inte?
Jag räknar inte med att cykla i klunga utan kommer att mest cykla ensam. Spelar det då någon roll om det är en compact eler inte?
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:24Pontus, du kommer snubblande nära till ett ämne som är ett av cykelvärldens många "smaken är som baken".
Cykla mycket. Slita ut vevpartiet. När det händer, har du dit svar. Sedan kan du antingen ersätta det med något liknande eller något annat.
Pontus, du kommer snubblande nära till ett ämne som är ett av cykelvärldens många "smaken är som baken".
Cykla mycket. Slita ut vevpartiet. När det händer, har du dit svar. Sedan kan du antingen ersätta det med något liknande eller något annat.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:26hehe... den dagen jag har slititi ut delarna köper jag en ny cykel, räknar med att det ska ta 3-4 år 🙂
hehe... den dagen jag har slititi ut delarna köper jag en ny cykel, räknar med att det ska ta 3-4 år 🙂