Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 10:07I fredags slog jag till på en Scott Speedster S20 Compact och det känns helrätt! Passade även på att köpa en biltema trainer, f*n vad ont i rumpan jag har nu 🙂 Käns bra att vänja rumpan tills snön har smält bort så man kan börja cykla ute!
I fredags slog jag till på en Scott Speedster S20 Compact och det känns helrätt! Passade även på att köpa en biltema trainer, f*n vad ont i rumpan jag har nu 🙂 Käns bra att vänja rumpan tills snön har smält bort så man kan börja cykla ute!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:42Tja, det blir bara känsligt första gången. Men jag minns ... det kan vara väl så ömt! Du slipper det hädanefter om du använder trainern nästa vinter.
Hoppas snön försvinner för dig snart. Jag fick min första punktering igår av allt grus som ligger på asf
Tja, det blir bara känsligt första gången. Men jag minns ... det kan vara väl så ömt! Du slipper det hädanefter om du använder trainern nästa vinter.
Hoppas snön försvinner för dig snart. Jag fick min första punktering igår av allt grus som ligger på asf