Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 16:14I sånna fall, som så många andra funktioner, att man kan välja om man vill att det ska vara möjligt eller inte.
I sånna fall, som så många andra funktioner, att man kan välja om man vill att det ska vara möjligt eller inte.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:58David P: "Jag vill ha min egen kompislista! Är det ingen som vill vara kompis med mig? "
Ja jag skulle kunna bli med i listan, men jag vet inte om jag kommer upp i din träningsmängd. 😉
David P: "Jag vill ha min egen kompislista! Är det ingen som vill vara kompis med mig? "
Ja jag skulle kunna bli med i listan, men jag vet inte om jag kommer upp i din träningsmängd. 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 22:00Klart du får vara kompis med mig!
Klart du får vara kompis med mig!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 22:08(V)(H)
(V)(H)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 22:51Då är David och jag kompisar, för han har mig på sin kompislista...Inget kul att ha David på min, för han tränar alldeles för mycket...
Då är David och jag kompisar, för han har mig på sin kompislista...Inget kul att ha David på min, för han tränar alldeles för mycket...
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:22David har "tränat" 30minuter senaste 30 dagarna så ur den aspekten inga konstigheter på kompislistan.
David har "tränat" 30minuter senaste 30 dagarna så ur den aspekten inga konstigheter på kompislistan.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:26Jag har läst att man kan bli övertränad.
Jag har läst att man kan bli övertränad.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:36David tränar VARJE dag! Är det bra det? Ska du inte klämma in 1 min vila nån dag ibland? 🙂
David tränar VARJE dag! Är det bra det? Ska du inte klämma in 1 min vila nån dag ibland? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:08Ska kanske köra en minut mental träning.
Ska kanske köra en minut mental träning.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:52Är man snabb behöver man inte träna länge eller hur David..
Är man snabb behöver man inte träna länge eller hur David..