Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 07:45Precis - om någon vill följa mig och min träning blir jag bara glad! 🙂
Precis - om någon vill följa mig och min träning blir jag bara glad! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 08:23Tore, precis som Denize skriver så fungerar inte "kompis-funktionerna" förrän du lägger till personen på _din_ lista.
Därför tycker inte jag att det behövs ett godkännande.
Tore, precis som Denize skriver så fungerar inte "kompis-funktionerna" förrän du lägger till personen på _din_ lista.
Därför tycker inte jag att det behövs ett godkännande.
Quote from Donald Isaksson on 15 September 2008, 16:14-AT- hade jag inte koll på. Trodde man kunde va kompis bara från ett håll så att säga.
Då ser jag inget problem längre.. 😀
-AT- hade jag inte koll på. Trodde man kunde va kompis bara från ett håll så att säga.
Då ser jag inget problem längre.. 😀
Quote from Lotta Lindström on 15 September 2008, 16:23Det går att vara kompis från ett håll. Dvs jag kan ha någon på min kompislista och se dennes träning och blogginlägg utan att den har mig på sin. Eller var det inte så ni menade kanske.
Det går att vara kompis från ett håll. Dvs jag kan ha någon på min kompislista och se dennes träning och blogginlägg utan att den har mig på sin. Eller var det inte så ni menade kanske.
Quote from Camilla Höög on 15 September 2008, 16:30Det handlade om kompisfunktionerna, dvs. "Visa bara för mina träningskompisar" som du hittar under "Min profil". Om någon lägger till dig på sin lista så får du access till den personens data, men han/hon får inte access till din data (om de nu är markera
Det handlade om kompisfunktionerna, dvs. "Visa bara för mina träningskompisar" som du hittar under "Min profil". Om någon lägger till dig på sin lista så får du access till den personens data, men han/hon får inte access till din data (om de nu är markera
Quote from Lotta Lindström on 15 September 2008, 16:56Aha... Jag har markerat att alla som är inloggade kan se det. Då fungerar det ju annorlunda.
Aha... Jag har markerat att alla som är inloggade kan se det. Då fungerar det ju annorlunda.
Quote from Camilla Höög on 15 September 2008, 17:13Japp, då kvittar det om folk lägger till dig på sin topplista eller om du lägger till dem. Det blir enbart en komplimang när folk lägger till dig på sin topplista 🙂
Japp, då kvittar det om folk lägger till dig på sin topplista eller om du lägger till dem. Det blir enbart en komplimang när folk lägger till dig på sin topplista 🙂