Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 08:27Lite användarstatistik skulle vara kul. Ett exempel på hur det kan se ut (min profil på forumet på multisport.se):
ANVÄNDARSTATISTIK
Senaste besöket: 2008-09-30, 07:24
Totalt antal inlägg: 25 | Visa användarens inlägg
(1.83
Lite användarstatistik skulle vara kul. Ett exempel på hur det kan se ut (min profil på forumet på multisport.se):
ANVÄNDARSTATISTIK
Senaste besöket: 2008-09-30, 07:24
Totalt antal inlägg: 25 | Visa användarens inlägg
(1.83
Quote from Lotta Lindström on 30 September 2008, 09:31Och ändå har du skrivit nästan 2% av alla inlägg i deras forum 😉
Visst är det kul med statistik men det säger egentligen inte så mycket om användaren mer än att personen är aktiv. Sen kan det ju vara 1000 seriösa inlägg eller 1000 oseriösa eller en blan
Och ändå har du skrivit nästan 2% av alla inlägg i deras forum 😉
Visst är det kul med statistik men det säger egentligen inte så mycket om användaren mer än att personen är aktiv. Sen kan det ju vara 1000 seriösa inlägg eller 1000 oseriösa eller en blan
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 09:42Sedan kan det finnas statistik på hur många LSDgubbar som används också.
Sedan kan det finnas statistik på hur många LSDgubbar som används också.
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 09:46För att skilja ut de seriösa från de oseriösa så klickar du på "visa användarens inlägg" så ser du inläggen och gör en snabb bedömning.
Eller så får väl Olle införa karma eller liknande system, men personligen tycker jag det är barnsligt med sånt.multis
För att skilja ut de seriösa från de oseriösa så klickar du på "visa användarens inlägg" så ser du inläggen och gör en snabb bedömning.
Eller så får väl Olle införa karma eller liknande system, men personligen tycker jag det är barnsligt med sånt.
multis
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 09:48Varför skriver ni så många oseriösa inlägg här, då?
Varför skriver ni så många oseriösa inlägg här, då?
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 10:45AA vad betyder systemet "Karma"?
AA vad betyder systemet "Karma"?
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 10:45multisport.se är ett seriöst forum utan troll.......................Hmmmm
multisport.se är ett seriöst forum utan troll.......................Hmmmm
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 11:01Färre troll i alla fall 🙂
Karma-system fungerar genom att man ger eller tar karma från folk genom att klicka på länkar vid ett inlägg. Plus eller minus 1 för varje tryck. Hög karma skulle då indikera att man är högt aktad medlem på forumet och vice ver
Färre troll i alla fall 🙂
Karma-system fungerar genom att man ger eller tar karma från folk genom att klicka på länkar vid ett inlägg. Plus eller minus 1 för varje tryck. Hög karma skulle då indikera att man är högt aktad medlem på forumet och vice ver
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:33Jag har redan skulder så det är lugnt.
Jag har redan skulder så det är lugnt.
Quote from Elias Engqvist on 30 September 2008, 22:21Är det ~40000 användare på multisport.se också?
Räknat i andel av totalen är det nog fler troll och mer oseriöst där än här!Och sen är det ju så att "one mans meat is another mans poison" så det där med oseriöst är ju inte något man kan slå upp i lagbok
Är det ~40000 användare på multisport.se också?
Räknat i andel av totalen är det nog fler troll och mer oseriöst där än här!
Och sen är det ju så att "one mans meat is another mans poison" så det där med oseriöst är ju inte något man kan slå upp i lagbok