Quote from ellen olsson on 2 October 2008, 20:31Om du lägger till "site:www.funbeat.se" så får du bara träffar från FB.
Om du lägger till "site:www.funbeat.se" så får du bara träffar från FB.
Quote from Elias Engqvist on 2 October 2008, 20:32Nu var du allt långsam fredrik 🙂
Nu var du allt långsam fredrik 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:36Bara för skojs skulle sökte jag efter Sylvias inlägg "site:www.funbeat.se Sylvia"
Men fick förståss träff på alla inlägg där folk tilltalar henne vid namn i inläggen också.
Så nej, den idén om än välmenande, räckte inte.
Bara för skojs skulle sökte jag efter Sylvias inlägg "site:www.funbeat.se Sylvia"
Men fick förståss träff på alla inlägg där folk tilltalar henne vid namn i inläggen också.
Så nej, den idén om än välmenande, räckte inte.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:40Är det ett himla smart inlägg så trycker jag på favoriter och sedan Lägg till i favoriter.
Då har jag ett bibliotek med smarta inlägg att försöka förstå.
Är det ett himla smart inlägg så trycker jag på favoriter och sedan Lägg till i favoriter.
Då har jag ett bibliotek med smarta inlägg att försöka förstå.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:43Man kan bara ha 15 flaggade, och det finns gott om smarta inlägg/intressanta trådar/givande diskussioner/upplysta trådar m.m.
Jag slår i det där 15-trådars-taket lite titt som tätt.
Så jag skulle älska en riktig sökfunktion, gärna en avancerad där man
Man kan bara ha 15 flaggade, och det finns gott om smarta inlägg/intressanta trådar/givande diskussioner/upplysta trådar m.m.
Jag slår i det där 15-trådars-taket lite titt som tätt.
Så jag skulle älska en riktig sökfunktion, gärna en avancerad där man
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:47Nu lägger jag mina i Explorer så håller de sig lite längre.
Nu lägger jag mina i Explorer så håller de sig lite längre.
Quote from Elias Engqvist on 2 October 2008, 20:47I google:
tillväxt "muskulär tillväxt" -EsaPro site:www.funbeat.se
🙂
I google:
tillväxt "muskulär tillväxt" -EsaPro site:www.funbeat.se
🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 21:20Hoppas den funktionen kommer till FB, jag tycker att det är en bra ide och jag skulle själv använda den flitigt.
Hoppas den funktionen kommer till FB, jag tycker att det är en bra ide och jag skulle själv använda den flitigt.
Quote from Elias Engqvist on 2 October 2008, 21:34Lady: Bara på kul kan jag berätta att ovanstående sökkriterier visar att det inte finns nån sida med både orden "muskulär" och "tillväxt" på funbeat.se.
Lady: Bara på kul kan jag berätta att ovanstående sökkriterier visar att det inte finns nån sida med både orden "muskulär" och "tillväxt" på funbeat.se.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 21:45Det finns en fin variant på mitt alias också.
Skriv i googles sökruta "Find Chuck Norris"
och klicka på "jag har tur"
Det finns en fin variant på mitt alias också.
Skriv i googles sökruta "Find Chuck Norris"
och klicka på "jag har tur"