Quote from Guest on 2 May 2009, 19:24Hej!, kan man se vem som besökt ens sida på något sätt? har letat o sökt, men ej funnit något.
Kan nog inte söka jobb som spårhund direkt...
Hej!, kan man se vem som besökt ens sida på något sätt? har letat o sökt, men ej funnit något.
Kan nog inte söka jobb som spårhund direkt...
Quote from Magnus Gelang on 2 May 2009, 19:34Nej jag tror inte den funktionen finns.
Nej jag tror inte den funktionen finns.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 14:35Nej, det var en av de märkligaste nyheterna på nyaste piggelino - inte bara att du själv kan se vem som besökt din sida, utan att du även kan kolla vem som besökt alla andras sidor. Märklig funktion som jag inte hittat här. Och inte saknat heller.
Nej, det var en av de märkligaste nyheterna på nyaste piggelino - inte bara att du själv kan se vem som besökt din sida, utan att du även kan kolla vem som besökt alla andras sidor. Märklig funktion som jag inte hittat här. Och inte saknat heller.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:26nej tack
nej tack
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:29Inte någon funktion som känns önskvärd. (t-)
Inte någon funktion som känns önskvärd. (t-)
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:32Varför är ni negg mot den? Ligger inte den i linje med att se vem som är vems kompis?
Eller gäller det bara om man kan kolla upp det obemärkt?
Varför är ni negg mot den? Ligger inte den i linje med att se vem som är vems kompis?
Eller gäller det bara om man kan kolla upp det obemärkt?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:37Den funktionen fanns på ett annat forum jag brukade besöka, och det kändes som att man blev lite uthängd eller hur man nu ska säga varenda gång man tittade på en intressant persons profil.
Nej tack, jag vill kunna snoka privat.
Den funktionen fanns på ett annat forum jag brukade besöka, och det kändes som att man blev lite uthängd eller hur man nu ska säga varenda gång man tittade på en intressant persons profil.
Nej tack, jag vill kunna snoka privat.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:37Andreas; jag är negativ till båda de funktionerna!
Andreas; jag är negativ till båda de funktionerna!
Quote from Magnus Gelang on 3 May 2009, 21:37Vad säger att den som kollat in min sida är min kompis 🙂
Vad säger att den som kollat in min sida är min kompis 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 3 May 2009, 21:44Jag hade inte haft något emot den funktionen faktiskt. Kul att få se vem som tittar på ens sida.
Jag har inget att dölja eller skämmas för. 😉
Jag hade inte haft något emot den funktionen faktiskt. Kul att få se vem som tittar på ens sida.
Jag har inget att dölja eller skämmas för. 😉