Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej, jag förstår inte vad det skall vara bra för. Det finns på en annan sida jag besöker också vilket har lett till att jag inte tittar på andras profiler.

Verkar mest vara tjejer som är negativa till detta? 😀

Jag förstår inte riktigt kruxet?, jag tycker inte det känns som man snokar, bara kul att se vem som varit inne o tittat. Nåväl, jag överlever utan funktionen, men bara det att den finns ju på i stort

Skön kommentar! "jag vill kunna snoka privat" 🙂

-AT- - Ser inte heller riktigt hur dessa funktioner skulle föra forumet framåt. Dock tycker jag att insikten om vem som är kompis med vem även bör visa vem som tar del av informationen. Känns lite rättvis

Nej, absolut inte (t-)

Blir det inte lite lunarstorm av det hela då? (Lunarstorm som det var 2001 när jag var med där)

Lunaj!!!
http://www.youtube.com/watch?v=vRcSMyPwOpE

Ajdå, trampade utan att ens kunna ana det på många ömma tår här 🙂
Förstår dock inte riktigt hur man kan dra paralleler till Lunarstorm?.

Jag ser det som en enkel lista på "vem har besök min sida?".. och analyserar inte mer i det!.

Nåväl 🙂

Vill man ha den funktionen aktiverad är det väl ok. Mig rör det inte om någon kollat upp mig. Jag kollar ibland om någon skrivit något intressant eller så men skäms inte över det. Det är vär det den här sajten är till för bla. 🙂

Nja säger jag.
Isf ett alternativ som gör att du kan välja om du vill visa att du varit på en annans sida.
Antingen ett val i din egen profil ungefär som "visa dig själv i andras profiler" som visar att du besökt andras profiler, eller också ett val på de

Om jag nu kollar in David eller Sylvia så gör det mig inget om de ser det, de kan ju stänga av mig om jag snifflar där för ofta enligt dem då. Känns ju bättre tycker jag att man kan se vilka som "tittar in genom fönstret". Ju öppnare desto bättre tycker j