Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 14:22"Visst om Funbeat hade varit en uttalad dejtingsida men nu är det ett träningsforum. "
Visst, men då kan man väl lika gärna använda excell då om det sociala inte spelar någon roll?
"Visst om Funbeat hade varit en uttalad dejtingsida men nu är det ett träningsforum. "
Visst, men då kan man väl lika gärna använda excell då om det sociala inte spelar någon roll?
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 16:17Visst spelar det sociala roll, skrev uttalad.
Dvs träning är det viktigaste, om du sen vill lära känna folk här mer än bara som kompis är väl en annan sak. 🙂
Visst spelar det sociala roll, skrev uttalad.
Dvs träning är det viktigaste, om du sen vill lära känna folk här mer än bara som kompis är väl en annan sak. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 17:17Om någon kan förklara vad denna funktion är bra för så kanske jag kan ändra uppfattning.
Ser absolut ingen poäng med att få information varje gång jag loggar på min profil att
"jan, diana, kalle, marie, sara har besökt din profil".
Jaha...och!?
vad ska j
Om någon kan förklara vad denna funktion är bra för så kanske jag kan ändra uppfattning.
Ser absolut ingen poäng med att få information varje gång jag loggar på min profil att
"jan, diana, kalle, marie, sara har besökt din profil".
Jaha...och!?
vad ska j
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 17:23Jag ser det mer som "related videos" i YouTube ungefär.
Man kan klicka sig runt en massa användare utan att titta i forumet etc.
Men jag kan titta runt ändå!, så jag klarar mig, ni behöver inte vara oroliga för att jag ska stoppa en hundring i admins br
Jag ser det mer som "related videos" i YouTube ungefär.
Man kan klicka sig runt en massa användare utan att titta i forumet etc.
Men jag kan titta runt ändå!, så jag klarar mig, ni behöver inte vara oroliga för att jag ska stoppa en hundring i admins br
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 20:56Ja jag går in å kollar upp lite kring alla som skriver något som jag tycker är kul,intressant,tänkvärt alt tvärtemot vad jag själv anser. Har kollat upp personerna i den här tråden och kan berätta att jag tidigare varit inne på Bullen 71, Ingmarie B, Sylv
Ja jag går in å kollar upp lite kring alla som skriver något som jag tycker är kul,intressant,tänkvärt alt tvärtemot vad jag själv anser. Har kollat upp personerna i den här tråden och kan berätta att jag tidigare varit inne på Bullen 71, Ingmarie B, Sylv
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:16Jag går rätt ofta in på olika personers sida och läser mer om dem och deras träning - det är en del av charmen med Funbeat!
Tycker inte jag har nåt behov att veta vilka som varit in på min sida - de som vill kanske skriver ett inlägg i gästboken eller e
Jag går rätt ofta in på olika personers sida och läser mer om dem och deras träning - det är en del av charmen med Funbeat!
Tycker inte jag har nåt behov att veta vilka som varit in på min sida - de som vill kanske skriver ett inlägg i gästboken eller e
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:18Kjell, kul att du läser min blogg. Hoppas jag har kunnat roa en stund 🙂
Jag tycker nog att det fungerar så bra som det är nu, men om jag får en knapp så jag kan klicka i att mina besök i bloggar och profiler inte ska loggas någonstans blir jag nöjd jag
Kjell, kul att du läser min blogg. Hoppas jag har kunnat roa en stund 🙂
Jag tycker nog att det fungerar så bra som det är nu, men om jag får en knapp så jag kan klicka i att mina besök i bloggar och profiler inte ska loggas någonstans blir jag nöjd jag
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 19:49Jag tycker det är jättekul om någon går in och läser hos mig - annars skulle jag vare sig blogga eller ha en öppen träningskalender. Det är väl det som är vitsen, inte är det att snoka heller. 🙂
Jag tycker det är jättekul om någon går in och läser hos mig - annars skulle jag vare sig blogga eller ha en öppen träningskalender. Det är väl det som är vitsen, inte är det att snoka heller. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:00Fia-Lotta, bara för att du sa det så var jag inne på din sida och kalender och kollade. Men där fanns ju inga snaskiga detaljer, hemliga laster, udda hobbies eller likn. Träningen ser ju ganska normal ut förrutom en viss förkärlek för löpband framför löpn
Fia-Lotta, bara för att du sa det så var jag inne på din sida och kalender och kollade. Men där fanns ju inga snaskiga detaljer, hemliga laster, udda hobbies eller likn. Träningen ser ju ganska normal ut förrutom en viss förkärlek för löpband framför löpn
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:48Men Micke då! Det här är ju en träningssajt. Snaskigheterna får vi sköta diskret via PM.... 😉
Men Micke då! Det här är ju en träningssajt. Snaskigheterna får vi sköta diskret via PM.... 😉