Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 12:38Det är en smula märkligt att folk ser att besöka någon annans profil som något negativt. Jag menar, snokar? Det enda man kan få reda på när man besöker någons profil är ju vad denne person själv valt att lägga ut. Vad är profilens syfte om inte att folk s
Det är en smula märkligt att folk ser att besöka någon annans profil som något negativt. Jag menar, snokar? Det enda man kan få reda på när man besöker någons profil är ju vad denne person själv valt att lägga ut. Vad är profilens syfte om inte att folk s
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:11Henrik: Jag håller med dig och gillar ditt förslag med en kompromiss. Finns det egentligen någon poäng med att se vem som besökt ens profil om de inte har brytt sig om att medvetet markera att de varit där?
Henrik: Jag håller med dig och gillar ditt förslag med en kompromiss. Finns det egentligen någon poäng med att se vem som besökt ens profil om de inte har brytt sig om att medvetet markera att de varit där?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:24Kan man inte skriva följande i sin profil?:
"Om du finner mig intressant så skicka ett PM. Vi möts i Värtahamnen för kärleksresa till Åbo."
Kan man inte skriva följande i sin profil?:
"Om du finner mig intressant så skicka ett PM. Vi möts i Värtahamnen för kärleksresa till Åbo."
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:27Fast om folk nu SKULLE tycka att man var intressant, tror du inte de skulle ta steget till att skicka ett personligt meddelande då? 🙂
Fast om folk nu SKULLE tycka att man var intressant, tror du inte de skulle ta steget till att skicka ett personligt meddelande då? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:29Jag brukar få PM som dryper av andra känslotillstånd.
Jag brukar få PM som dryper av andra känslotillstånd.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:30Fp. David P ¤: Jasså? Vad nyfiken jag blev nu... 🙂
Fp. David P ¤: Jasså? Vad nyfiken jag blev nu... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:32Du bara tolkar dem fel David.
BILD:http://blogg.passagen.se/resources/klorofyllrutig/luder.jpg
Du bara tolkar dem fel David.
BILD:http://blogg.passagen.se/resources/klorofyllrutig/luder.jpg
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:33Ja, vissa verkar missnöjda över vad som gavs i det stora lotteriet eller så vill de bekräfta sin IQ.
Ja, vissa verkar missnöjda över vad som gavs i det stora lotteriet eller så vill de bekräfta sin IQ.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:34Jenny: Jo det är ju det jag i min enfald har trott hela tiden. 🙂
Jenny: Jo det är ju det jag i min enfald har trott hela tiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:34Jack:
😀 (t+)
Jack:
😀 (t+)