Quote from Catharina Brattlin on 3 May 2009, 22:35Men allvarligt; vad är så farligt med att t ex Du, Tobias, vet att jag har varit inne på Din sida och snokat?
Jag förstår det inte! Mig gör det ingenting. Att jag får veta vilka som kollar upp mig, eller att mina snokobjekt vet att jag hälsar på hos dem.
Men allvarligt; vad är så farligt med att t ex Du, Tobias, vet att jag har varit inne på Din sida och snokat?
Jag förstår det inte! Mig gör det ingenting. Att jag får veta vilka som kollar upp mig, eller att mina snokobjekt vet att jag hälsar på hos dem.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:36Cyklister gillar ju Kaffe, och ett Kaffe är ju Gevalia, och de har ju som motto "När du får oväntat besök", men utan listan är det ju lite svårt att veta..
🙂
Cyklister gillar ju Kaffe, och ett Kaffe är ju Gevalia, och de har ju som motto "När du får oväntat besök", men utan listan är det ju lite svårt att veta..
🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:40Ha ha jag tyckte att den humoristiska sidan att se det på var bra! Fast det finns ju Zoegas med...(H)
Ha ha jag tyckte att den humoristiska sidan att se det på var bra! Fast det finns ju Zoegas med...(H)
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:44Dålig funktion. Mitt minne fallerar mer än ibland och det kan tex innebära att jag kikar in hos samma person flera gånger på ganska kort tid. För att inte framstå som en stalker skulle jag avhålla mig från att titta in alls.
Dålig funktion. Mitt minne fallerar mer än ibland och det kan tex innebära att jag kikar in hos samma person flera gånger på ganska kort tid. För att inte framstå som en stalker skulle jag avhålla mig från att titta in alls.
Quote from Camilla Höög on 4 May 2009, 09:42Mig kvittar det, men om det kommer så bör det gå att styra om man vill visa att man snokat runt. Då kan de ljusskygga varelserna snoka runt och stalka fritt och vi som inte har något att dölja snoka öppet 🙂
Mig kvittar det, men om det kommer så bör det gå att styra om man vill visa att man snokat runt. Då kan de ljusskygga varelserna snoka runt och stalka fritt och vi som inte har något att dölja snoka öppet 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 09:48Va? Är Gevalia ett kaffe? Zoega låter som ett tuggummi! Tacka vet jag Löfbergs Lila, m-mmm!
Va? Är Gevalia ett kaffe? Zoega låter som ett tuggummi! Tacka vet jag Löfbergs Lila, m-mmm!
Quote from Magnus Gelang on 4 May 2009, 10:02Andreas: Jag tycker nog tvärtom,,,om funktionen kommer (om den kommer eller inte har jag ingen åsikt om) så tycker jag den ska vara lika för alla, inget man kan ändra inställningen på själv.
Andreas: Jag tycker nog tvärtom,,,om funktionen kommer (om den kommer eller inte har jag ingen åsikt om) så tycker jag den ska vara lika för alla, inget man kan ändra inställningen på själv.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 10:05En sån funktion skulle få mig att sluta besöka folks profiler, jag ogillar verkligen den. Vill jag att personen jag snokat hos ska veta det så skickar jag ett PM.
En sån funktion skulle få mig att sluta besöka folks profiler, jag ogillar verkligen den. Vill jag att personen jag snokat hos ska veta det så skickar jag ett PM.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 12:57Är också negativt inställd till detta. Vad skulle det fylla för mening?
Visst om Funbeat hade varit en uttalad dejtingsida men nu är det ett träningsforum. Vill man kontakta folk och fråga om deras vänner finns det en mailfunktion som fungerar alldeles y
Är också negativt inställd till detta. Vad skulle det fylla för mening?
Visst om Funbeat hade varit en uttalad dejtingsida men nu är det ett träningsforum. Vill man kontakta folk och fråga om deras vänner finns det en mailfunktion som fungerar alldeles y
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 13:25Problemet är snarare att många ser det som att någon snokar, medans jag själv ser inget mer i att det kan vara kul att se vem som är inne här.
Däremot ger ju funbeat lite dejting-vibbar när det finns singel-forum!?.
Men nu ska jag inte prata mer om det,
Problemet är snarare att många ser det som att någon snokar, medans jag själv ser inget mer i att det kan vara kul att se vem som är inne här.
Däremot ger ju funbeat lite dejting-vibbar när det finns singel-forum!?.
Men nu ska jag inte prata mer om det,