Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:22Jag kom inte åt Fb från cirka 20:00 igår....
Jag kom inte åt Fb från cirka 20:00 igår....
Quote from Christer Berg on 7 June 2010, 10:10Håller med Robert. Driftstoppet började långt innan kl ett på natten.
Tråkigt att nya servern är en väldigt bråkig tonåring.
Håller med Robert. Driftstoppet började långt innan kl ett på natten.
Tråkigt att nya servern är en väldigt bråkig tonåring.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 10:17Ja, från kl 20 igår till ett par timmar in på natten så var det totalstopp. Nya servern är verkligen en bråkig tonåring.
Problemen kommer att fortsätta under dagen tyvärr och med lite otur även i morgon.
Jag är otroligt ledsen för detta. Jag gör allt
Ja, från kl 20 igår till ett par timmar in på natten så var det totalstopp. Nya servern är verkligen en bråkig tonåring.
Problemen kommer att fortsätta under dagen tyvärr och med lite otur även i morgon.
Jag är otroligt ledsen för detta. Jag gör allt
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:40Nu funkar det fint(t+)
Nu funkar det fint(t+)
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:42Självklart har man saknat Funbeat några dagar...
...men nu rullar det på igen och TACK för allt arbete! (t+) 🙂
Självklart har man saknat Funbeat några dagar...
...men nu rullar det på igen och TACK för allt arbete! (t+) 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 June 2010, 21:49Jaha, då var det dags igen. Nyss tog det cirka 3 minuter av oändligt tuggande innan jag kom till en sida. har blivit tvärstopp flera gånger idag...
Jaha, då var det dags igen. Nyss tog det cirka 3 minuter av oändligt tuggande innan jag kom till en sida. har blivit tvärstopp flera gånger idag...
Quote from Rasmus Olsson on 20 June 2010, 21:53Jaha, då var det dags igen. Nyss tog det cirka 3 minuter av oändligt tuggande innan jag kom till en sida. har blivit tvärstopp flera gånger idag...
Andra gången jag försöker posta det här, tar cirka fyra minuter....
Jaha, då var det dags igen. Nyss tog det cirka 3 minuter av oändligt tuggande innan jag kom till en sida. har blivit tvärstopp flera gånger idag...
Andra gången jag försöker posta det här, tar cirka fyra minuter....
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2010, 22:01Då var det dags igen. Tog 2-3 minuter att bara få rutan att skriva denna text i...
Då var det dags igen. Tog 2-3 minuter att bara få rutan att skriva denna text i...
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:08Tack Bruse, då är det inte bara jag som har seeeeegt FB.
Tack Bruse, då är det inte bara jag som har seeeeegt FB.