Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSeeeegt
You need to log in to create posts and topics.

Nu har även jag blivit av med min gräddfil in på Funbeat och upplever en enoooooooorm seghet sen 20 minuter tillbaka.

Ja, det snurrar inte så bra just nu. 🙁

Jag jobbar på det.

Känn dig inte stressad. Vi är bara 30000 galningar som vill regga träning o sånt 🙂

Ja det var nog första gången under mina nu dryga två år på FunBeat då allt i princip stod stilla....men inte jag...hehe.... Ut å streakade några km å så var det dags för gräsklippning i tre timmar....å sen var det frid å fröjd igen på kära FunBeat. Tack f

Om Olle behöver stöd att få till sidan så kan vi ställa upp som streakrunners allihop! Och då ska det vara streak som är värt namnet!

Helikopter och tuttviftande av 30000 som kräver fungerande sida!!!

Ja hade jag inte varit böög så skulle jag hållt med dig.

Imorse var Funbeat onåbar. Likaså häromdan.
Nu är det skitsegt. Igen.

Vilket gör att, iaf jag, väntar en sekund sen skiter man i det och gör nått annat. Inget bra för annonsköparna.

Bruse: I natt mellan ca kl ett till i morse strax efter kl åtta så låg FunBeat mycket riktigt nere. Det var problem med tilldelningen av utrymme på diskarna som servern använder. Det var samma sak som hände häromdagen. Jag hoppas och tror att detta fel in

Olle, mitt råd är att flytta från Crystone. Har tyvärr egna erfarenheter av dom.