Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2010, 13:43En dag kvar bara?! Tjohoo Olle!
En dag kvar bara?! Tjohoo Olle!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:54Nedräkning.... 😀
Nedräkning.... 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 14:42"Viktigt meddelande: Idag tisdag 18:e maj kl 15.00 kommer FunBeat att tas ner för att få en ny snabbare server. Du bör därför avsluta det du gör i god tid innan 15.00."
HURRA!!!
När beräknas det vara klart, Olle?
"Viktigt meddelande: Idag tisdag 18:e maj kl 15.00 kommer FunBeat att tas ner för att få en ny snabbare server. Du bör därför avsluta det du gör i god tid innan 15.00."
HURRA!!!
När beräknas det vara klart, Olle?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 14:43Jag hoppas på senast 18:00. Det är en väldans massa träningar som ska överföras 🙂
Jag hoppas på senast 18:00. Det är en väldans massa träningar som ska överföras 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 14:44Håller tummarna för att det går bra å är klart lagomt när jag kommer hem.
Håller tummarna för att det går bra å är klart lagomt när jag kommer hem.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 14:55Om ni tjattrar mindre kommer det att gå snabbare 😉
Peter P måste ju bara jobba på vår IT-avdelning på jobbet men under pseudonym.
Om ni tjattrar mindre kommer det att gå snabbare 😉
Peter P måste ju bara jobba på vår IT-avdelning på jobbet men under pseudonym.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 18:45Jag knackade in min träning 14:59 idag och när jag direkt efter tryckte på "Min startsida" så var Funbeat onåbart. Så nu har jag gått och vändats hela eftermiddagen. Men till min stora glädje hittar jag både träningen och ett Funbeat som åtminstone just n
Jag knackade in min träning 14:59 idag och när jag direkt efter tryckte på "Min startsida" så var Funbeat onåbart. Så nu har jag gått och vändats hela eftermiddagen. Men till min stora glädje hittar jag både träningen och ett Funbeat som åtminstone just n
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 19:13"Peter P måste ju bara jobba på vår IT-avdelning på jobbet men under pseudonym. "
???
Bara för att jag har haft gräddfil in i Funbeat och aldrig upplevt någon seghet?
"Peter P måste ju bara jobba på vår IT-avdelning på jobbet men under pseudonym. "
???
Bara för att jag har haft gräddfil in i Funbeat och aldrig upplevt någon seghet?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 19:50osegt nu
😀
osegt nu
😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 20:19Hmmm, nu segar det igen. Kan det bero på vädret?
Hmmm, nu segar det igen. Kan det bero på vädret?