Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 09:17Tack för beskedet Olle. Då vet vi att det är på g. Lycka till!
Tack för beskedet Olle. Då vet vi att det är på g. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:43Problemet med att man får felmeddelande när man försöker läsa sina kommentarer, är det relaterat till att det går segt också, att det blir någon form av timeout eller så?
Problemet med att man får felmeddelande när man försöker läsa sina kommentarer, är det relaterat till att det går segt också, att det blir någon form av timeout eller så?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 16:36Jag har också märkt att det är otroligt segt att få upp kommentarerna. Vad värre är att jag upptäckt att alla kommentarer inte heller visas som nya kommentarer utan de kan jag upptäckta i träningsloggen flera dagar senare? Nån mer som har detta problem?
Jag har också märkt att det är otroligt segt att få upp kommentarerna. Vad värre är att jag upptäckt att alla kommentarer inte heller visas som nya kommentarer utan de kan jag upptäckta i träningsloggen flera dagar senare? Nån mer som har detta problem?
Quote from Christer Berg on 4 May 2010, 17:10Jepp. Ibland ser inte systemet kommentarerna utan man ser det direkt på träningspassen/bloggen.
Jepp. Ibland ser inte systemet kommentarerna utan man ser det direkt på träningspassen/bloggen.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:48Angående kommentarerna: Är ni säkra på att ni inte råkat gå in på träningspasset av någon anledning? (Då nollställs ju räknaren. )
Nya servern: Kommer antagligen att vara på plats inom 1.5 vecka.
Angående kommentarerna: Är ni säkra på att ni inte råkat gå in på träningspasset av någon anledning? (Då nollställs ju räknaren. )
Nya servern: Kommer antagligen att vara på plats inom 1.5 vecka.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:53Jag är helt säker. Nej, jag har inte gått in på passet efter att jag registrerat det, och ibland upptäcker jag inte kommentarer förrän ganska långt efter att de postats eftersom de inte dyker upp i statusfältet därupppe. När jag väl upptäckt att jag har k
Jag är helt säker. Nej, jag har inte gått in på passet efter att jag registrerat det, och ibland upptäcker jag inte kommentarer förrän ganska långt efter att de postats eftersom de inte dyker upp i statusfältet därupppe. När jag väl upptäckt att jag har k
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:51jag är också helt säker på att det fungerar enl ovan - dvs att räknaren inte visar kommentarer om man inte varit inne på posten tidigare. När man väl varit inne en gång fungerar räknaren.
jag kommer inte in i kommentarer överhuvudtaget nu. Efter en hel e
jag är också helt säker på att det fungerar enl ovan - dvs att räknaren inte visar kommentarer om man inte varit inne på posten tidigare. När man väl varit inne en gång fungerar räknaren.
jag kommer inte in i kommentarer överhuvudtaget nu. Efter en hel e
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2010, 13:14Nu är det segt mitt på dagen också. Varit så hela helgen, likaså idag... börjar lessna...
Nu är det segt mitt på dagen också. Varit så hela helgen, likaså idag... börjar lessna...
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:19Mmmmm.... verkligen.
Jag börjar tröttna på att "Ett fel har uppstått" och kommer snart att hitta på något bättre att göra idag.
Mmmmm.... verkligen.
Jag börjar tröttna på att "Ett fel har uppstått" och kommer snart att hitta på något bättre att göra idag.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:43Jag håller med. Den nya servern drog ut några dagar till pga helgerna i förra veckan. Jag räknar med att sätta den på plats under tisdagen dock.
Så håll ut bara lite till! Jag är jätteledsen att det funkar så dåligt just nu.
Jag håller med. Den nya servern drog ut några dagar till pga helgerna i förra veckan. Jag räknar med att sätta den på plats under tisdagen dock.
Så håll ut bara lite till! Jag är jätteledsen att det funkar så dåligt just nu.