Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 10:07Chromium 4.0.204.0 och 5.0.342.9 på två archlinux-maskiner med lite olika versionsnummer på stacken.
Någon rimligt aktuell Eldräv (3.5+) på hustruns Windows 7.
Chromium 4.0.204.0 och 5.0.342.9 på två archlinux-maskiner med lite olika versionsnummer på stacken.
Någon rimligt aktuell Eldräv (3.5+) på hustruns Windows 7.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 11:05Jag hade också strul igår kväll (runt 21 nångång?)
Jag hade också strul igår kväll (runt 21 nångång?)
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2010, 12:01Ja, igårkväll gick det riktigt segt - speciellt formulär som sagt!
Chrome för Mac
Ja, igårkväll gick det riktigt segt - speciellt formulär som sagt!
Chrome för Mac
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 12:03Låter ju som om det är mest tillfälliga överbelastningsproblem kvällstid?
Låter ju som om det är mest tillfälliga överbelastningsproblem kvällstid?
Quote from Rasmus Olsson on 12 April 2010, 21:40Nu är det sådär igen... Hallå Olle?!
Nu är det sådär igen... Hallå Olle?!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:56Jag är här! Och jobbar på segheten.
Det börjar luta åt att byta ut servern.
Jag är här! Och jobbar på segheten.
Det börjar luta åt att byta ut servern.
Quote from Rasmus Olsson on 12 April 2010, 21:59Haha, är det singelforumet som slöar ner? 🙂
Men då vet vi att nåt är på gång, då är det lättare att stå ut med det, Olle.
Haha, är det singelforumet som slöar ner? 🙂
Men då vet vi att nåt är på gång, då är det lättare att stå ut med det, Olle.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:05Hej Olle, hur går det med bytet av server?
Nu är det segt att registrera träning på kvällstid. Jag får upp felmeddelande titt som tätt.
Hej Olle, hur går det med bytet av server?
Nu är det segt att registrera träning på kvällstid. Jag får upp felmeddelande titt som tätt.
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2010, 21:23Segt är en underdrift. Att få denna ruta att skriva mitt inlägg i tog 2-3 minuter!
Har hela helgen försökt läsa några kommentarer på mina träningar, men det fallerar hela tiden. det är segt under dagarna, även på morgonen.
Det är väl vid sådana här till
Segt är en underdrift. Att få denna ruta att skriva mitt inlägg i tog 2-3 minuter!
Har hela helgen försökt läsa några kommentarer på mina träningar, men det fallerar hela tiden. det är segt under dagarna, även på morgonen.
Det är väl vid sådana här till
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:45Serverbytet/uppgraderingen har dragit ut på tiden, men det är på gång snart. Jag håller helt med er om att det är riktigt uselt på kvällarna. Går löjligt långsamt ibland.
Håll ut, snart blir det full fart igen!
Serverbytet/uppgraderingen har dragit ut på tiden, men det är på gång snart. Jag håller helt med er om att det är riktigt uselt på kvällarna. Går löjligt långsamt ibland.
Håll ut, snart blir det full fart igen!