Quote from Guest on 7 April 2010, 13:17Jag och andra upplever Funbeat som otroligt segt. Från att läsa inlägg, till att försöka posta inom samma dygn som jag läste föregående inlägg.
Jag och andra upplever Funbeat som otroligt segt. Från att läsa inlägg, till att försöka posta inom samma dygn som jag läste föregående inlägg.
Quote from Magnus Gelang on 7 April 2010, 13:27Jag har inga problem med vare sig Funbeat eller andra internetsidor.
Jag har inga problem med vare sig Funbeat eller andra internetsidor.
Quote from Jonas Täng on 7 April 2010, 13:29enda som funkar riktigt segt för mig är att plocka upp olästa kommentarer
enda som funkar riktigt segt för mig är att plocka upp olästa kommentarer
Quote from Christer Berg on 7 April 2010, 13:31Mestadels funkar FB som det ska men sen kommer en liten stund när det känns som sidan drivs av en gammal 486:a med 56k uppkoppling.
Mestadels funkar FB som det ska men sen kommer en liten stund när det känns som sidan drivs av en gammal 486:a med 56k uppkoppling.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:33Jo. Nog är det ganska långsamt ibland. Speciellt om man sitter på tunnband tycker jag, men även då och då på snabba uppkopplingar.
Jo. Nog är det ganska långsamt ibland. Speciellt om man sitter på tunnband tycker jag, men även då och då på snabba uppkopplingar.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:51Ja det är lååååååååååångsamt emellanåt och när det är det, som Sara skriver, extra segt att komma åt kommentarerna.
Ja det är lååååååååååångsamt emellanåt och när det är det, som Sara skriver, extra segt att komma åt kommentarerna.
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2010, 21:40Jag har njutit av 2g-tele-internet-uppkoppling i en vecka och då är allt segt - bortskämda är vad ni är!
Jag har njutit av 2g-tele-internet-uppkoppling i en vecka och då är allt segt - bortskämda är vad ni är!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:59Är nog en av det driftsäkrar sidor/foum.Så det är nog er uppkoppling
Är nog en av det driftsäkrar sidor/foum.Så det är nog er uppkoppling
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 09:07Om det vore uppkopplingen, vore alla sajter lika sega, vilket dock inte är fallet. Då hade jag inte skrivit att Funbeat är segt, utan att internet är segt, och då hade jag inte skrivit här. Logik.
Om det vore uppkopplingen, vore alla sajter lika sega, vilket dock inte är fallet. Då hade jag inte skrivit att Funbeat är segt, utan att internet är segt, och då hade jag inte skrivit här. Logik.
Quote from Christer Berg on 9 April 2010, 11:37Jag tror nog att de flesta på det här forum har mer än två hjärnceller så när en sida funkar dåligt så kollar man ju automatiskt mot en annan sida för att se om det är sidan eller internet som krånglar.
Jag tror nog att de flesta på det här forum har mer än två hjärnceller så när en sida funkar dåligt så kollar man ju automatiskt mot en annan sida för att se om det är sidan eller internet som krånglar.