Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSeeeegt
You need to log in to create posts and topics.

Jag och andra upplever Funbeat som otroligt segt. Från att läsa inlägg, till att försöka posta inom samma dygn som jag läste föregående inlägg.

Jag har inga problem med vare sig Funbeat eller andra internetsidor.

enda som funkar riktigt segt för mig är att plocka upp olästa kommentarer

Mestadels funkar FB som det ska men sen kommer en liten stund när det känns som sidan drivs av en gammal 486:a med 56k uppkoppling.

Jo. Nog är det ganska långsamt ibland. Speciellt om man sitter på tunnband tycker jag, men även då och då på snabba uppkopplingar.

Ja det är lååååååååååångsamt emellanåt och när det är det, som Sara skriver, extra segt att komma åt kommentarerna.

Jag har njutit av 2g-tele-internet-uppkoppling i en vecka och då är allt segt - bortskämda är vad ni är!

Är nog en av det driftsäkrar sidor/foum.Så det är nog er uppkoppling

Om det vore uppkopplingen, vore alla sajter lika sega, vilket dock inte är fallet. Då hade jag inte skrivit att Funbeat är segt, utan att internet är segt, och då hade jag inte skrivit här. Logik.

Jag tror nog att de flesta på det här forum har mer än två hjärnceller så när en sida funkar dåligt så kollar man ju automatiskt mot en annan sida för att se om det är sidan eller internet som krånglar.