Quote from Guest on 13 May 2012, 22:01Med ett par anställda utvecklare, börjar det inte bli lite pinsamt när funbeat.se går segare än SJ? Olle, kan du inte formulera en arbetsuppgift som innebär att Funbeat inte ska lagga? Löses inte uppgiften, sparka och ta in ny.
Med ett par anställda utvecklare, börjar det inte bli lite pinsamt när funbeat.se går segare än SJ? Olle, kan du inte formulera en arbetsuppgift som innebär att Funbeat inte ska lagga? Löses inte uppgiften, sparka och ta in ny.
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2012, 22:11Börjar?
Börjar?
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 22:11Funkar perfekt för mig numera.
Funkar perfekt för mig numera.
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 22:16Men det löser sig säkert snart. Ryck upp dig o sluta gnäll.
Men det löser sig säkert snart. Ryck upp dig o sluta gnäll.
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 22:21Kanske läge att anlita en svindyr systemarkitektkonsult....wank, wank
Kanske läge att anlita en svindyr systemarkitektkonsult....wank, wank
Quote from ellen olsson on 13 May 2012, 23:03*ROTFLMAO* 😀 😀
Menar du verkligen "wank", Mikael? 😉
*ROTFLMAO* 😀 😀
Menar du verkligen "wank", Mikael? 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 23:05Wank kan ju vara ett förnamn. Kanske på den dyra systemaren.
Wank kan ju vara ett förnamn. Kanske på den dyra systemaren.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 00:43Det måste ju finnas något sätt att få saker stabilt?
Det måste ju finnas något sätt att få saker stabilt?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 06:19Ursäkta det råa konsultslanget. I min nisch av IT-världen brukar vi se på den som marknadsför sig själv oprovocerat ungefär som på någon som masturberar offentligt.
Ursäkta det råa konsultslanget. I min nisch av IT-världen brukar vi se på den som marknadsför sig själv oprovocerat ungefär som på någon som masturberar offentligt.
Quote from Camilla Höög on 14 May 2012, 06:53Ni verkar sitta för mycket vid Funbeat och surfa runt. Jag läser nästan dagligen om att det är segt, men har inte upplevt det en enda gång de senaste veckorna och jag är här inne minst 5 ggr per dag och går igenom alla nya inlägg.
Visst, om ni upplever d
Ni verkar sitta för mycket vid Funbeat och surfa runt. Jag läser nästan dagligen om att det är segt, men har inte upplevt det en enda gång de senaste veckorna och jag är här inne minst 5 ggr per dag och går igenom alla nya inlägg.
Visst, om ni upplever d