Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 07:46Funkar ju kanon som det är (H:)
Funkar ju kanon som det är (H:)
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:08Visserligen har jag inte fått upp felsidan nu på några dagar men att påstå att det fungerar kanon är att ta i. Tycker jag.
Visserligen har jag inte fått upp felsidan nu på några dagar men att påstå att det fungerar kanon är att ta i. Tycker jag.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:33Problemen verkar vara väldigt selektiva, dvs de drabbar bara vissa användare. Jag upplever aldrig seghet.
Problemen verkar vara väldigt selektiva, dvs de drabbar bara vissa användare. Jag upplever aldrig seghet.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:44Jag tycker det går lite snabbare nu än för en vecka sen men det är definitivt inte stabilt och på kvällarna verkar funktioner vara avstängda fortfarande så man jobbar väl för fullt.
Det som stör mig väldigt mycket är att man inte informerar om hur det g
Jag tycker det går lite snabbare nu än för en vecka sen men det är definitivt inte stabilt och på kvällarna verkar funktioner vara avstängda fortfarande så man jobbar väl för fullt.
Det som stör mig väldigt mycket är att man inte informerar om hur det g
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:16+1 på AM. Lite information hade inte skadat. 🙂 Fast jag får ibland känslan av att de som sitter på informationen är av en annan åsikt. Folk kan ju reagera så himla aggressivt ibland... 😉
+1 på AM. Lite information hade inte skadat. 🙂 Fast jag får ibland känslan av att de som sitter på informationen är av en annan åsikt. Folk kan ju reagera så himla aggressivt ibland... 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:29Folk ignorerar man om de inte har något vettigt att säga. Att driva ett forum måste ju innebära att massa folk och åsikter samlas och att många vill säga sitt. Då blir det gärna så att vissa uttrycker sig drastiskt för att göra sig hörda men det måste man
Folk ignorerar man om de inte har något vettigt att säga. Att driva ett forum måste ju innebära att massa folk och åsikter samlas och att många vill säga sitt. Då blir det gärna så att vissa uttrycker sig drastiskt för att göra sig hörda men det måste man
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:34Jag upplever heller inte Funbeat som segt men det beror sannolikt på att vissa funktioner, (olästa inlägg-räknaren), stängs av vid högtrafik. Om man ser till driftshistoriken och annonserade men ännu inte släppta nya funktioner (bättre analys) så kan man
Jag upplever heller inte Funbeat som segt men det beror sannolikt på att vissa funktioner, (olästa inlägg-räknaren), stängs av vid högtrafik. Om man ser till driftshistoriken och annonserade men ännu inte släppta nya funktioner (bättre analys) så kan man
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:42Hej!
Här kommer information! Hemskt ledsen att det har varit dåligt med denna - jag skrev kort i en annan tråd, men det var hastigt gjort.
För drygt en vecka sedan löste vi ett par allvarliga brister som gjorde att servern inte hängde med mellan ca 21 o
Hej!
Här kommer information! Hemskt ledsen att det har varit dåligt med denna - jag skrev kort i en annan tråd, men det var hastigt gjort.
För drygt en vecka sedan löste vi ett par allvarliga brister som gjorde att servern inte hängde med mellan ca 21 o
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:44Tack för infot! Det uppskattar vi (jag)! 😀
Tack för infot! Det uppskattar vi (jag)! 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:45Tack Olle!
Tack Olle!