Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:23Vi skulle kunna göra så att vi skriver med penna på sånt där papper ni vet och sen lägger i gula lådan - det funkar det med. Tar bara aningens längre tid.
Vi skulle kunna göra så att vi skriver med penna på sånt där papper ni vet och sen lägger i gula lådan - det funkar det med. Tar bara aningens längre tid.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:33Men Medväskan, hur gör man med Garminen då? Lägger man den också i Gula lådan. Och får man vilodagar då innan den kommer i retur?
Men Medväskan, hur gör man med Garminen då? Lägger man den också i Gula lådan. Och får man vilodagar då innan den kommer i retur?
Quote from Tini Kjellin on 14 May 2012, 18:41Men Lars du har ju självklart flera Garmin så du slipper onödiga vilodagar. (H)
Men Lars du har ju självklart flera Garmin så du slipper onödiga vilodagar. (H)
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:072012-05-13 15:46
Går inte att posta och därför trycks det fler(2) gånger, resulterande i dubbelpostning.
När detta sker laddas inte något, så det har alltså inte något med laddning av sida att göra. Det är noll respons från server men den har tydligen tag
2012-05-13 15:46
Går inte att posta och därför trycks det fler(2) gånger, resulterande i dubbelpostning.
När detta sker laddas inte något, så det har alltså inte något med laddning av sida att göra. Det är noll respons från server men den har tydligen tag
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:13När man vet att det reagerar så här så kan man vänta en ordentlig stund och då blir det att funka.
Så det är ju något hanterbart, men som tar oerhört lång tid.
När man vet att det reagerar så här så kan man vänta en ordentlig stund och då blir det att funka.
Så det är ju något hanterbart, men som tar oerhört lång tid.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:20Men ska man inte optimera databasaccessen? Eller börja söka där? För min del så känns det som det är där det helt plötsligt börjar ta tid.
Men ska man inte optimera databasaccessen? Eller börja söka där? För min del så känns det som det är där det helt plötsligt börjar ta tid.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 21:09Senaste veckan har det flutit på bra hos mig, men nu ikväll blev det återigen segt. Bara att byta vy från Hemsidan till Kalendern tar en 10 sek. Ett sammanträffande att det även råkar gå ovanligt segt att surfa på Facebook just i denna stund...?
Senaste veckan har det flutit på bra hos mig, men nu ikväll blev det återigen segt. Bara att byta vy från Hemsidan till Kalendern tar en 10 sek. Ett sammanträffande att det även råkar gå ovanligt segt att surfa på Facebook just i denna stund...?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 22:30Noterat att "Nästa olästa inlägg" försvinner på kvällen sedan ett par veckor, optimering?
Antar att den hänger ihop med räknaren (väntar stilla på att den återvänder sånsmåningom)Mitt funbeat går i alla fall snabbt.
Noterat att "Nästa olästa inlägg" försvinner på kvällen sedan ett par veckor, optimering?
Antar att den hänger ihop med räknaren (väntar stilla på att den återvänder sånsmåningom)
Mitt funbeat går i alla fall snabbt.
Quote from Elias Engqvist on 14 May 2012, 23:36@Bertil - Olle (Lite längre upp i den här tråden): "Räknaren är dock bara avstängd kvällstid mellan ca kl 8 och 24. Vi kommer att koppla på den så fort vi försäkrat oss om att dessa problem är lösta."
@Bertil - Olle (Lite längre upp i den här tråden): "Räknaren är dock bara avstängd kvällstid mellan ca kl 8 och 24. Vi kommer att koppla på den så fort vi försäkrat oss om att dessa problem är lösta."
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 11:15Jag har kopplat till facebook och tycker inte att det är segt, däremot är det segt på en äldre dator som jag kör på ibland.
Jag har kopplat till facebook och tycker inte att det är segt, däremot är det segt på en äldre dator som jag kör på ibland.