Quote from Elias Engqvist on 21 May 2012, 08:09Eller åtminstone på ens födelsedag 😉
Eller åtminstone på ens födelsedag 😉
Quote from ellen olsson on 21 May 2012, 08:26Nu när räknaren för olästa inlägg varit avstängd på kvällarna ett tag så kan jag inte undgå att fråga varför länken längst ner inte fick vara kvar? Det är oerhört mycket smidigare att använda den än länken längst upp till höger, speciellt på en smartphone
Nu när räknaren för olästa inlägg varit avstängd på kvällarna ett tag så kan jag inte undgå att fråga varför länken längst ner inte fick vara kvar? Det är oerhört mycket smidigare att använda den än länken längst upp till höger, speciellt på en smartphone
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 08:28Tack, tack. Vid närmare eftertanke så föredrar jag ett segt Funbeat hellre än ett som bara jag kommer åt. Jag skulle sakna de tarvliga påhoppen, gliringarna och kommentarerna om mina mediokra tävlingsresultat.
Tack, tack. Vid närmare eftertanke så föredrar jag ett segt Funbeat hellre än ett som bara jag kommer åt. Jag skulle sakna de tarvliga påhoppen, gliringarna och kommentarerna om mina mediokra tävlingsresultat.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 08:37(t+) Mikael.
Jösses vilken massa asgarv man missat.
(t+) Mikael.
Jösses vilken massa asgarv man missat.
Quote from Jonny Persson on 21 May 2012, 08:53Det går som sagt i skov och jag har känslan av att det är postningarna som servrarna har problem att behandla.
mik: Om Funbeat skulle bli överbelastat av en kort tråd med ett 50-tal inlägg på några dagar är det nog dags att ändra något.
Det går som sagt i skov och jag har känslan av att det är postningarna som servrarna har problem att behandla.
mik: Om Funbeat skulle bli överbelastat av en kort tråd med ett 50-tal inlägg på några dagar är det nog dags att ändra något.
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2012, 08:59Håller med Fredrik, på en dator funkar det med att ha ett bokmärke som går till "redirectfirstunread.aspx" men på en tellifon är det lite bökigare...
Håller med Fredrik, på en dator funkar det med att ha ett bokmärke som går till "redirectfirstunread.aspx" men på en tellifon är det lite bökigare...
Quote from paceUP! on 27 May 2012, 22:17Segt och felmeddelande igen
Segt och felmeddelande igen
Quote from paceUP! on 30 May 2012, 22:40Och igen
Och igen
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 20:54Och igen och igen. Varför bry sig lixom?
Och igen och igen. Varför bry sig lixom?
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 20:47Tråden startades 13/5. Idag är det 31/6 och Funbeat snurrar sakta och segt. Kan vi hoppas på att det blir bättre? Nyss tog det 10min för mig att få igenom ett inlägg, och det är inte segt Internet för jag har en massa andra sidor öppna som jag tittar på u
Tråden startades 13/5. Idag är det 31/6 och Funbeat snurrar sakta och segt. Kan vi hoppas på att det blir bättre? Nyss tog det 10min för mig att få igenom ett inlägg, och det är inte segt Internet för jag har en massa andra sidor öppna som jag tittar på u