Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:28När jag under en period gick ur alla grupper laddade alla sidor rekordsnabbt. Testade att lägga till grupper igen vid samma tillfälle och det blev långsamt igen. Det är tveklöst "visa olästa trådar"-funktionen som segar ner nåt djävulskt.
Som vanligt gäl
När jag under en period gick ur alla grupper laddade alla sidor rekordsnabbt. Testade att lägga till grupper igen vid samma tillfälle och det blev långsamt igen. Det är tveklöst "visa olästa trådar"-funktionen som segar ner nåt djävulskt.
Som vanligt gäl
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2012, 19:57Nu tar det flera minuter att posta nåt eller få upp en sida. Andra webbsidor är utan problem.
Nu tar det flera minuter att posta nåt eller få upp en sida. Andra webbsidor är utan problem.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 20:50Det verkar inte löna sig att vi gnäller Bruse, men även jag tycker att det känns bättre, så jag fortsätter jag också! Bifall!
Det verkar inte löna sig att vi gnäller Bruse, men även jag tycker att det känns bättre, så jag fortsätter jag också! Bifall!
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2012, 20:51Gnäll och gnäll? Hur ska Olle & Co veta att det är fel om inget säger nåt?
Gnäll och gnäll? Hur ska Olle & Co veta att det är fel om inget säger nåt?
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:07Jo, men vi säger och säger....så jag känner mig själv gnällig nu. Inget om din kommentar i övrigt. Den stämmer helt.
Jo, men vi säger och säger....så jag känner mig själv gnällig nu. Inget om din kommentar i övrigt. Den stämmer helt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:57Just ikväll går det segt. Kan det vara värmeböljan som slagit ut datorhallen?
Just ikväll går det segt. Kan det vara värmeböljan som slagit ut datorhallen?
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2012, 21:58Det går inte det minsta segt för mig!
Det går inte det minsta segt för mig!
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 22:14Det verkar komma i skov. Just nu går det snabbt för mig men för en timme sedan började jag ladda upp ett pass från min FR 305:a och det blev en lång och trist övning innan det hamnade på plats.
Det verkar komma i skov. Just nu går det snabbt för mig men för en timme sedan började jag ladda upp ett pass från min FR 305:a och det blev en lång och trist övning innan det hamnade på plats.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 22:59Undrar hur mycket alla (inklusive denna) gnällpostningar saggar bettan?
Undrar hur mycket alla (inklusive denna) gnällpostningar saggar bettan?
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 07:47Det är klart att om ingen utom jag använde Funbeat så skulle det nog gå snabbare - för mig. Kanske läge att införa en VIP-funktion, t.ex efter kl 17:00 endast för anv som varit medlemmar mer än 5 år?!
Det är klart att om ingen utom jag använde Funbeat så skulle det nog gå snabbare - för mig. Kanske läge att införa en VIP-funktion, t.ex efter kl 17:00 endast för anv som varit medlemmar mer än 5 år?!