Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 14:47Hur gör vi med Västerås? Inser att jag inte betalt för min stuga, men vi borde klara oss med Bernts och Hans stugor.
Hur gör vi med Västerås? Inser att jag inte betalt för min stuga, men vi borde klara oss med Bernts och Hans stugor.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 15:15Jonas: vi springer på vägen därifrån.
Stefan: enligt Hans dokument så är två 2-bädds bokade och en 4-bädds.
Jonas: vi springer på vägen därifrån.
Stefan: enligt Hans dokument så är två 2-bädds bokade och en 4-bädds.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 16:14Stefan, jag har betalat för en 4-bäddsstuga så vi borde klara oss utan dina 2 bäddar.
Stefan, jag har betalat för en 4-bäddsstuga så vi borde klara oss utan dina 2 bäddar.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 20:12Det börjar dra ihop sig :-). Har det bestämts någon tid för första dagen?
Jag funderar på att försöka åka från Linköping på morgonen, om det inte är planerat för att träffas kvällen innan. Det finns flera alternativ som kommer fram mellan 10 och 12 tex.
Det börjar dra ihop sig :-). Har det bestämts någon tid för första dagen?
Jag funderar på att försöka åka från Linköping på morgonen, om det inte är planerat för att träffas kvällen innan. Det finns flera alternativ som kommer fram mellan 10 och 12 tex.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 22:13Jag har gps även om kartorna inte är uppdaterade så funkar det på små vägarna. Vi borde försöka träffas innan om inte för annat så vill jag ha alla väskor som ska med bilen. Jag kommer att ställa den i Kallhäll tidigt på lördagen och ta pendeln till start
Jag har gps även om kartorna inte är uppdaterade så funkar det på små vägarna. Vi borde försöka träffas innan om inte för annat så vill jag ha alla väskor som ska med bilen. Jag kommer att ställa den i Kallhäll tidigt på lördagen och ta pendeln till start
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 09:32Jan-Erik, Låter som en bra idé. Var och vilken tid kan vara lämpligast att ses på innan för att transportera väskorna. Vet inte om vi har diskuterat klocklag något? Ska vi börja löpningen ca kl 10 på lördagen 4 aug? eller vad säger ni? Säkert fler än vi s
Jan-Erik, Låter som en bra idé. Var och vilken tid kan vara lämpligast att ses på innan för att transportera väskorna. Vet inte om vi har diskuterat klocklag något? Ska vi börja löpningen ca kl 10 på lördagen 4 aug? eller vad säger ni? Säkert fler än vi s
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 13:28Jag tror Bernt är på vandring i södra Sörmland, vi kan avvakta lite på vad han säger.
Jag tror Bernt är på vandring i södra Sörmland, vi kan avvakta lite på vad han säger.
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 23:23Aha, förstår. Då avvaktar vi lite till Bernt är tillbaka.
Aha, förstår. Då avvaktar vi lite till Bernt är tillbaka.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:00Ja, vi väntar in Bernt. Men jag ser hellre att vi tar det lite senare typ 11 så har jag möjlighet att åka upp på morgonen från Linköping. Jag kan vara uppe till 10 också om det behövs.
Jag kan nog få min väska direkt till första boendet, eftersom det ve
Ja, vi väntar in Bernt. Men jag ser hellre att vi tar det lite senare typ 11 så har jag möjlighet att åka upp på morgonen från Linköping. Jag kan vara uppe till 10 också om det behövs.
Jag kan nog få min väska direkt till första boendet, eftersom det ve
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 17:14Hej Mälarkompisar!
Hemma från vandring i Norrland nu. Tvättar och åker vidare till Fotrallyland 🙂
OK! Då skjuter vi fram starten en timme till 11.00 - inga problem.
Det går ett pendeltåg från Kallhäll 09:54, det kommer till Centralen 10:17 (30 minuter
Hej Mälarkompisar!
Hemma från vandring i Norrland nu. Tvättar och åker vidare till Fotrallyland 🙂
OK! Då skjuter vi fram starten en timme till 11.00 - inga problem.
Det går ett pendeltåg från Kallhäll 09:54, det kommer till Centralen 10:17 (30 minuter