Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 17:25Vad planerar ni hålla för tempo på ett cirkus? Om jag är hemma i stan kanske jag hänger på hela eller del av dag 1. 🙂
Vad planerar ni hålla för tempo på ett cirkus? Om jag är hemma i stan kanske jag hänger på hela eller del av dag 1. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 18:30Antingen vill jag ha väskorna redan på fredag eller (mest praktiskt) på lördag morgon valfri plats i Stockholm. Dock bara en plats tex T-centralen och då på en tid som jag hinner upp till Kallhäll innan pendeln. ca 8:30
Antingen vill jag ha väskorna redan på fredag eller (mest praktiskt) på lördag morgon valfri plats i Stockholm. Dock bara en plats tex T-centralen och då på en tid som jag hinner upp till Kallhäll innan pendeln. ca 8:30
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 00:01FiaLotta: det är ultra+semesterlöpning, vi springer inte ifrån någon. 6:15? med promenad i backarna.
Bra Janne!
Ska vi säga 08:30 utanför RS, Vasagatan 16, mitt emot Centralstationen.
(Vi måste lösa nyckel och betalfrågan på vh oxå)
FiaLotta: det är ultra+semesterlöpning, vi springer inte ifrån någon. 6:15? med promenad i backarna.
Bra Janne!
Ska vi säga 08:30 utanför RS, Vasagatan 16, mitt emot Centralstationen.
(Vi måste lösa nyckel och betalfrågan på vh oxå)
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 00:07OBS!!! vi har nu spikat starten till 11:00 (t+)
OBS!!! vi har nu spikat starten till 11:00 (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:02Tack för infon Kunga-Bernt. 🙂
Tack för infon Kunga-Bernt. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:51Kanon! då ses vi utanför RS 8.30. Ska bli kul.
Kanon! då ses vi utanför RS 8.30. Ska bli kul.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 14:03Vilken tid startar ni i kallhäll på söndag?
Vilken tid startar ni i kallhäll på söndag?
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 11:40Jag börjar fila på Min Packlista:
Mat:
- 1 låda snickers (ca 30 st)
- Sportdryckspulver (blandad sort; Vitargo, Enervit
- Diverse gel och bars (Envervit, Dahlblands Swedbar)
- Vätskeersättning och/eller salttabletter
- Hammer Nutrition PerpetuemSk
Jag börjar fila på Min Packlista:
Mat:
- 1 låda snickers (ca 30 st)
- Sportdryckspulver (blandad sort; Vitargo, Enervit
- Diverse gel och bars (Envervit, Dahlblands Swedbar)
- Vätskeersättning och/eller salttabletter
- Hammer Nutrition Perpetuem
Sk
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 17:38Jag springer med åtminstonde någon dag nära Västerås. Vilka starttider räknar ni med på ett ungefär? Jag kan höra av mig till Bernt för att stämma av så att jag inte missar er på morgonen.
Jag skulle gärna springa med på Gyllenhjelmska leden också, ska
Jag springer med åtminstonde någon dag nära Västerås. Vilka starttider räknar ni med på ett ungefär? Jag kan höra av mig till Bernt för att stämma av så att jag inte missar er på morgonen.
Jag skulle gärna springa med på Gyllenhjelmska leden också, ska
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 19:00Vi har följebil. Angående starttider, ring mig kvällen innan.
Lördag startar vi elva - äntligen 🙂
Vi har följebil. Angående starttider, ring mig kvällen innan.
Lördag startar vi elva - äntligen 🙂