Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSemesterplaner
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er alla sommarsinglar! Tänkte det kunde vara skoj att höra vad alla har för semesterplaner så här Beach 2007 🙂

Själv jobbar jag en vecka till sedan blir det dryga 3 veckors semestrande i vårt vackra Sverige med början i sommarhuset i Blekinge skä

Du får höra av dig när du närmar dig Bjäre.

Man kan alltid cykla dit och yra rundor.

Ha en bra semester.

Jag har tre veckors (halvtids)jobb kvar. Jag inleder semestern med Kalmar triathlon, och fortsätter med en vecka på Gotland fylld av extremt passiv återhämtning. Resten av semestern ska jag sitta på biblioteket och hårdplugga för resttentor -- jag håller

Hej alla singlar min semaster går åt till att göra det som inte hins med att göra till vardags. Sedan blir det nog en dag i Mora 27 eller 28 juli då det är motorfestival där.
Har börjat min semester denna vecka och vädret är ju inte det bästa i måndags v

Det här är min första semestervecka. Jag är ledig 3 i första perioden, jobbar en och sen en ledig till.

Mitt stora projekt är att bli en bra (semester)seglare. Så det projektet har inletts och fas ett gick bra. Nu är det bara att öka. Hoppas bara att vin

Semester, vad är det? Jag är lärare och har sommarlov 🙂

har inget planerat. Någon strörunda till Västerås, kanske, några cykellopp och sådant. en restresa kanske. Besöker du Skåne och intresserad av en cykeltur får du höra av dig!

Oj, 2 cykeltursinbjudningar - trevligt! Men mitt föredragna cykeltempo är en sisådär 18 km/h vilket jag antar är snigelfart jämfört med er, ho ho. Är det inte väldigt backigt vid Bjärehalvön?

Något motlut finns där.

Håller du 18 km/h uppför Hasslöv kör du ifrån mig!

Ho ho, njae - skulle tro att jag i motlut håller en något lägre hastighet än 18 😉

Semester.. ooh.. finns det sånt också?!
Tja.. jag tar en dag i morgon.. åker upp till Dalarna med sonen, Laddar upp med Leksands sommarland inför Mörksuggejakten.. en helt optimal semesterhelg alltså 😀

Sen blire Laholm.. Kul Kul!! Kanske stannar i Sö