Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSemesterplaner
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom Silva lade in sitt inlägg lägger jag mig strax bakom... Vilket jag antagligen inte kommer att göra på Mörksuggejakten...

Imorgon Fredag kv, första kvällen på semestern blir det alltså cykling i Stockholm för att komma igång igen efter "lite" pau

:D:D:D:D:D
Jag är en snigel på MTB.. Du får baske mej lova att hälsa när du kör förbi hörrö... Jag kör i ACT tröja.. och på en Scott Scale 60.. har nog camelbak..

Ny orbeahoj låter ju kalaskul!! Dom har finfina grejer på Cyklig! (V)

Dalaturen låter ku

En annan får jobba ytterligare en vecka men sen bär det av till Lyon för att hälsa på polaren som bor där sen snart 2 år tillbaka. Det enda planerade är en dagstur med TGV till Paris för att kika på målgången i Tour de France.

Det fnns fin cykling nära Lyon så jag antar att cykeln följer med?

Finns en fin velodrom i Lyon.

Cykeln följer inte med men skor och pedaler för det finns hoj att låna.

Hej, på Er.
Blir inte så mycket cykel, fast det rycker i benen när det pratas om ”Åsen” Bjärehalvön och Hasslövsbacken. Är väl någon form av kronisk M6 abstinens efter 6-gånger.
Har varit på en tur redan, på Storörings-date (som inte riktigt blev av) med

Jag har haft den stora förmånen att vistas i Skåne i två veckors nästan konstant regnande.... Tur jag varit på en v solsemester med lilla mamsen precis före det... Nu är det en v kvar av semestern och jag VILL ha lite sol till i alla fall innan jag går in

Jag har bara haft semester en vecka men tycker precis som du att nu får det ta och vända. Jag behöver verkligen ladda batterier och det är svårt i regn och kyla (t-)

Idag är det strålande sol!!!! STRANDEN!!!!! (t+)