Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSemesterplaner
You need to log in to create posts and topics.

Det börjar på söndag (tror jag) - jag ska ju bara köra de tre sista etapperna. Men det är nog en del Funbeatare som sticker redan idag. OCh när kommer du ner till Skåneland då?

Aha, jag drar till sommarhuset i Blekinge skärgård imorgon. Ska inte till Skåne förrän om 2 veckor ungefär. Lycka till med cyklingen i Laholm och hälsa de andra!!

I will! Ha det så gött i Blekinge då...

Kristoffer är på plats... och jag hör rykten om att en Louise kommer... Ev dyker nån Jonas upp på lördag.. Då ska jag köra Tandemhoj igen!

Själv tältar jag med min son.. två nätter har jag frysigt ihjäl.. och två nätter har jag överlevt.. en natt flydde

Själv har jag just kommit hem efter en trevlig kväll i Laholm 😀
Kul att träffa er och få lite ansikten i 3D att passa ihop med presentationerna!

Själv passar jag på att vara sjuk. Halsfluss och dubbelsidig öroninflammation på en gång. Den ni... 🙁 Tycker faktiskt lite synd om mig själv just nu.

Aj då jag tycker också synd om dig Sara krya på dig så du kan komma ut och njuta av träningen igen 😉

Här har det varit lugnt på min semster.
Ja om man bortser från att man försökt undvika att köra över nån av alla ca 15000 orienterare som sprungit runt i stan i veckan 🙂

Och idag kom jag hem från min semester, dock missade jag Laholm men 3 veckor i Frankrike blev rätt bra det med.

Hemma! M6 i Laholm REKOMMENDERAS!!!!!

Nästa år Jonas, då ska det köras - boka inte in något v.30!