Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi jobbar hårt på att fixa barnsjukdomarna i nya sajten generellt!

Sedan igår har några mindre justeringar av formuläret för att registrera träning gjorts. Samt en lite större ändring:

* När man sparar ett träningspass minns FunBeat vilka fält man hade

t-
Nej , INTE nöjd med nya layouten.
Man har inte samma överblick som förut och den verkar nästan för mycket förenklad.

Det är väl något positivt om det går att få till något att verka vara för mycket förenklat? 🙂

Som allt annat i livet så vänjer man sig vid saker 🙂 Klart det kan kännas krångligt i början när man inte är van.. Men sen så är det som innan 🙂

Tack, superbra. Nu är det den bästa träningsdagboken/siten!

Skulle bara vilja kunna importera från Runkeeper som jag hhaft så länge. Climb/Calories/GPS. den är den bästa appen t iPhone än så länge.
Tackar! Kör på barra! Jättebra

Det är svårt att hitta rätt träningsform i listan nu när man inte kan scrolla igenom hela. Jag skulle registrera en träningsform som jag inte tränat förut (reggaeton) och som inte kom upp i listan när jag sökte, så jag sökte på dans och registrerade det s

Lägger till: i övrigt tycker jag att förändringen är jättebra. Oftast när jag går in på Funbeat så är det för att regga träning, så det är jättebra att snabbformuläret kommer upp på förstasidan. Det har också blivit lättare att komma åt träningskalendern.

Har bara tittat på sidan i ett par minuter, men mitt första intryck är att den är behaglig! Var trött på allt orange. Blått är väl härligt! O sen gick det himla lätt att lägga in ett nytt träningspass, toppen!

Jag tackar för möjligheten att dela ett pass på Facebook utan att behöva göra all sin träning publik. Vill ju gärna ha in mina till-och-från-jobbet-rundor på funbeat men behöver inte skryta om dom på fejjan, däremot vill man ju att hela världen ska se när

Det här kanske är som att svära i kyrkan, men jag vill kunna ta bort nyheterna från funbeat i nyhetsfeeden på startsidan (vänstra kolumnen). Och när vi ändå håller på, varför kan man inte begränsa hur många dagar med kompisarnas träning som ska visas i ny