Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker nya siten är mer stilren och snyggare! Bra jobb!

Skulle dock önska lite mer analysfunktioner och träningsplaneringsfunktioner. Men det verkar ju vara lite på gång, så den som väntar på något gott....

En sak till som kan ske har med nya siten

Snyggt, bra jobbat mannen..

Man kan inte bara sitta och gnälla. Olle lyssnade och åtgärdade det. Detta är bra. Nu är det enkelt. Tack!

Var kan man som tidigare markera intensiteten i träningen? Hittar inte den. Någon som vet?

Intensiteten och även andra grejer som utrustning kommer man åt genom att klicka på lägg till fält.

Edit: Fler fält klickar man på

Jag har problem då jag ska registera ett träningspass. Om jag registrerar t.ex. spinning 14de september så hamnar passet på 13de september, alltså passen hamnar inte på den dagen jag väljer utan en dag tidigare, detta är väldigt irriterande. Någon annan s

Nej!!!!! Vad dåligt det har blivit. Gå tillbaka till det gamla. Jag tyckte det var bra när man öppnade förstasidan och direkt såg vad andra gjort under dagen. Nu kommer det fram efter visst klickande hit och dit och då är layouten så dålig.

Axel, Samantha: Ja, det är en bugg att passen hamnar på fel dag. Vi jobbar på att fixa den!

Elisabet: Vi har inte tagit bort några boxar - så om du saknar någon sådan så är det bara att lägga till den igen. Du hittar länken längst ner i högerkolumnen på

Tycker att det har blivit riktigt snyggt, MEN den blåa färgen gör det väldigt jobbigt att läsa, får ont i ögonen bara efter ett litet tag (har inga synproblem).

Jättefin layout och funktion (t+) ..upplever dock radavståndet lite stort..hade velat ha något mindre luft i allmänhet och tightat ihop det några pixlar här och där. Jag kör FF på OSX