Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonServerkrasch den 1:a december?
You need to log in to create posts and topics.

Lite tråkigt/dåligt att kalendern för 2014 inte är upplagd redan ÄVEN om man inte kan anmäla förrän den 1:a dec. Ur ett planeringssyfte tänker jag, särskilt när mina tävlingar också måste samordnas med fruns och barnens tävlande.

Svenska lopp på längre distanser (HIM/Nice) brukar väl generellt kosta runt en tusing. Återstår att se om det stämmer även denna gång.

Sala HIM Kostar 700 kr
http://www4.idrottonline.se/IFKSala-Triathlon/

Måste säga att jag tycker det känns märkligt dåligt planerat av svenska triathlonförbundet. Både att så många långa tävlingar går samma helger Vansbro/Halmstad/Motala som skrivits ovan och även Tjörn/Sala går väl samma helg?

Att sedan inte kalendern är k

Fast jämfört med i fjol så är det faktisk grymt bra att det finns en tävlingskalender 1 dec!

Som världens (nästan) bästa vän med förbundets ordförande och delvis insyn hur bla arbetet med tävlingskalendern går till. Som ni alla vet, triathlon hett och på tapeten över allt. Det är ett enormt pusslande som pågår och alla tävlingsarrangörer vill j

Jag har full förståelse för att det är mycket jobb och pyssel för att få ihop kalendern.

Det jag däremot inte förstår alls är varför kalendern släpps samma dag som platserna. Om man bara slängt in en vecka mellan dessa hade vi "stackars" triathleter fått

Bättre att få färdigt kalendern innan årsskiftet och sen öppna anmälningarna någon vecka efter det.

klockan blev 24:00 och tävlingskalendern funkar inte...

Väldigt otippat att det skulle gå precis så här