Quote from j sollerman on 1 December 2013, 00:07och då har inte dom "stora" öppnat sin anmälan,...
och då har inte dom "stora" öppnat sin anmälan,...
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 00:24Funkade väll ganska smidigt om jag ska vara ärlig! Typ 5-10min lagg får man ju stå ut med..
Funkade väll ganska smidigt om jag ska vara ärlig! Typ 5-10min lagg får man ju stå ut med..
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 06:42Då vart det serverkrach 1a December. Vi överlevde millenieskiftet, men inte Triathlonbokningen för 2014 🙂
Då vart det serverkrach 1a December. Vi överlevde millenieskiftet, men inte Triathlonbokningen för 2014 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 06:50Vänta bara till kl09 när flera släpps. Då bli det kaos. Det ser ut som bara ca 50 som anmälde och betalade igår.
Men det var säkert ännu flera som litade inte på att deras tävling skulle släpps kl 09, 10 och 20 och var inne och testade lite tidigt
Vänta bara till kl09 när flera släpps. Då bli det kaos. Det ser ut som bara ca 50 som anmälde och betalade igår.
Men det var säkert ännu flera som litade inte på att deras tävling skulle släpps kl 09, 10 och 20 och var inne och testade lite tidigt
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 09:21Jaha... det där var ju inga problem. Flöt ju på hur smidigt som helst. Efter moget övervägande blev det Halmstad som uppvärmning inför Kalmar. Det där med att kvala till VM i Motala tror jag är lite över min liga och Halmstad som stad lockar mer än Vansbr
Jaha... det där var ju inga problem. Flöt ju på hur smidigt som helst. Efter moget övervägande blev det Halmstad som uppvärmning inför Kalmar. Det där med att kvala till VM i Motala tror jag är lite över min liga och Halmstad som stad lockar mer än Vansbr
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 09:23Håller med, hur smidigt som helst trots 4 anmälingar. Bara egna tvekan om motionsklass eller tävlingsklass om man inte har licens som fördröjde det hela. Blev lite blandat, får väl maila och be om justering...
Håller med, hur smidigt som helst trots 4 anmälingar. Bara egna tvekan om motionsklass eller tävlingsklass om man inte har licens som fördröjde det hela. Blev lite blandat, får väl maila och be om justering...
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 15:25Inget att klaga på!
Inget att klaga på!
Quote from j sollerman on 1 December 2013, 22:10höll bra idag!
höll bra idag!
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 22:17Japp, inga problem alls! Fick igenom anmläningar till Vansbro x 2, Tjörn x 1 och Vätter Challenge tri x 1. Triathlonsäsongen 2014 kommer bli awesome! (H:)
Japp, inga problem alls! Fick igenom anmläningar till Vansbro x 2, Tjörn x 1 och Vätter Challenge tri x 1. Triathlonsäsongen 2014 kommer bli awesome! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 08:58då så, nu har jag tre stycken HIM för 2014. Vi ses i Vansbro, Jönköping och Tjörn.
då så, nu har jag tre stycken HIM för 2014. Vi ses i Vansbro, Jönköping och Tjörn.