Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelShimano / Sram / Campagnolo
You need to log in to create posts and topics.

Jag anser att ShimoNOs reglage har hindrat mig att framföra min lilla cykel på ett säkert sätt och föredrar därför Campas lösning.
Att Campa ändrar på designen är ev. av ondo men så länge de har ett musöra så fungerar de bra för mig.
Om du inte tycker at

Fredrik Granlund undrade:
> Är han/hon tysk?

Är det inte så att du egentligen vill veta om han/hon är färgad? (eller du kanske använder begreppet blatte?)
Och svaret är nej.
Han är både svensk och vit.

David skrev:
> Jag har kört med många sorters s

Vilka hemska styren på bilden!
Eftersom att jag gillar både mitt "ickeergonomiska" styre och mina musöronreglage så varför ska JAG byta?
Jag tror Håkan, att du skall tävla lite mer på GP och annat skoj.
När du har möjlighet, skaffa dig en licens på bana

Fredrik, det är bara att beklaga att den erfarenheten inte kan uttryckas på någotsånär sakligt eller relevant sätt.

Vad menar du? Om det är någon som _inte_ delat med sig av _sina_ erfarenheter så är det någon annan...

Ledsen att behöva bryta in... det är lite hetsk stämning här tycker jag...
David, jag har något att lära dig! Det är inte den som bromsar sist som är snabbast igenom en kurva - det är den som har högst utgångshastighet ur kurvan som är snabbast. Inte samm

Jag har kört med alla sorters styren,ergonomiska, klassiska och nu även med FSAs Omega Compact.
Har aldrig haft problem med mina Campa ErgoPower reglage.
Däremot har jag svårt för Shimanos reglage, oavsett styrform. Kommer inte överens med dem.
Men som ga

Fredrik om du menar Håkan så tycker jag att han delar med sig av sina KUNSKAPER på ett väldigt informativt och underhållande sätt. Han skiljer också på sak och person vilket gör det lättare för en sådan som mig att ta till sig det han förmedlar. David gör

Jonas: Att jag skulle syfta på _en_ enda person får stå för dig.
Det du ser som "kunskaper" ser jag snarast som propaganda då personen du syftar på huvudsakligen, i mina ögon, tämligen okritiskt framför vad som står i en tysk tidning. Då jag aldrig sett p

Synd också att hacka sönder informativa trådar med personligt trams! Eftersom det blir lite svårt å flagga bort trådarna utan att missa intressant info.