Quote from j sollerman on 18 May 2008, 12:33Garanterat!
Garanterat!
Quote from Berit Bengtson on 18 May 2008, 13:23Anne Mari undrade:
> Har jag missat nåt?
Jag har missat mycket, om du oxå har gjort det kan ingen annan än du svara på.Fredrik Granlund skrev:
> Jag vet ingen kadensmätare som fördyrar någon produkt förutom just
> kadensmätaren eller cykeldatorn. Gör
Anne Mari undrade:
> Har jag missat nåt?
Jag har missat mycket, om du oxå har gjort det kan ingen annan än du svara på.
Fredrik Granlund skrev:
> Jag vet ingen kadensmätare som fördyrar någon produkt förutom just
> kadensmätaren eller cykeldatorn. Gör
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 13:27Det är koolt med data om än onyttigt.
Det är koolt med data om än onyttigt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 13:42Växelindikatorn på ShimaNOs billiga prylar består väl av kompositmaterial och inte av någon liten algoritm i en dator.
Att inte sammansättningen av handtagen som redan består av cirka 120 delar skulle bli mer komplicerad är för mig en gåta.
IOFS så har Th
Växelindikatorn på ShimaNOs billiga prylar består väl av kompositmaterial och inte av någon liten algoritm i en dator.
Att inte sammansättningen av handtagen som redan består av cirka 120 delar skulle bli mer komplicerad är för mig en gåta.
IOFS så har Th
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 13:48Håkan: Va va meningen med att svara mig på det sättet?!?! Kan man inte få undra?
Jag tappar sugen helt att delta i diskussioner när jag får ett sånt svar.
Eftersom du har så himla rätt hela tiden och är gud allsmäktig så trodde jag du skulle veta va de
Håkan: Va va meningen med att svara mig på det sättet?!?! Kan man inte få undra?
Jag tappar sugen helt att delta i diskussioner när jag får ett sånt svar.
Eftersom du har så himla rätt hela tiden och är gud allsmäktig så trodde jag du skulle veta va de
Quote from Berit Bengtson on 18 May 2008, 14:31David P skrev:
> Jag vet inte varför man måste se vilken växel med hjälp av ett rött streck i ett litet fönster.
Varför skrev du inte det redan i ditt 1a inlägg i den här tråden?
Det du vet eller inte vet kan ju jag förstås inte ha några som helst invänd
David P skrev:
> Jag vet inte varför man måste se vilken växel med hjälp av ett rött streck i ett litet fönster.
Varför skrev du inte det redan i ditt 1a inlägg i den här tråden?
Det du vet eller inte vet kan ju jag förstås inte ha några som helst invänd
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 14:51Jag tittar ofta ned på bakhjulet och bakåt mellan benen för att se var lekkamraterna sitter någonstans.
Nu har jag en kroppskonstitution som möjliggör för mig att se nedåt/bakåt under färd, liten mage och snopp samt klena ben.
Samtidigt kan jag försöka s
Jag tittar ofta ned på bakhjulet och bakåt mellan benen för att se var lekkamraterna sitter någonstans.
Nu har jag en kroppskonstitution som möjliggör för mig att se nedåt/bakåt under färd, liten mage och snopp samt klena ben.
Samtidigt kan jag försöka s
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 14:59Har numer kadensmätare på cykeln. Gav insikter om att jag ligger på tok för låg kadens över tex en 5 mil. Jag hade instriktioner på styret om vilken växel jag hade på förra cykeln. Onödigaste grej jag upplevt. Men det är min subjektiva åsikt.
Har numer kadensmätare på cykeln. Gav insikter om att jag ligger på tok för låg kadens över tex en 5 mil. Jag hade instriktioner på styret om vilken växel jag hade på förra cykeln. Onödigaste grej jag upplevt. Men det är min subjektiva åsikt.
Quote from Lena O on 18 May 2008, 15:56Kadensmätare var av klar nytta för mig när jag införskaffade den.
en moment mindre att tänka på på vägen (räkna 1 15sek och ggr 4 är ingen hitt om man ska hålla koll)
Det samt vilken växeln man ligger i var också av nytta när jag var otränad och klarade m
Kadensmätare var av klar nytta för mig när jag införskaffade den.
en moment mindre att tänka på på vägen (räkna 1 15sek och ggr 4 är ingen hitt om man ska hålla koll)
Det samt vilken växeln man ligger i var också av nytta när jag var otränad och klarade m
Quote from ellen olsson on 18 May 2008, 16:31> Vare sig Campa eller Shimano håller alltså med dig, eller David, trots att det helt klart fördyrar produkten.
Hur kom *tillbehören* in i bilden?
> Vare sig Campa eller Shimano håller alltså med dig, eller David, trots att det helt klart fördyrar produkten.
Hur kom *tillbehören* in i bilden?