Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 21:44väntar bara på att SunRace slår till med 12-delat och tar täten 🙂
(eller kanske Rohloff är bäst redan med 14 eller NuVinchi med ett oändligt antal utväxlingar...)
väntar bara på att SunRace slår till med 12-delat och tar täten 🙂
(eller kanske Rohloff är bäst redan med 14 eller NuVinchi med ett oändligt antal utväxlingar...)
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 22:13lite OT men varför tänker jag på Hassansketchen där de ringer upp två pizzerior just nu... När de tystnar och börjar reda ut vad som hänt slänger Luuk in ett
- Capricciosafunderar på vad det skulle motsvara här ...
😀
lite OT men varför tänker jag på Hassansketchen där de ringer upp två pizzerior just nu... När de tystnar och börjar reda ut vad som hänt slänger Luuk in ett
- Capricciosa
funderar på vad det skulle motsvara här ...
😀
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 22:14Kul med tekniker....
Kul med tekniker....
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:16Flera växlar=bättre(H)
Flera växlar=bättre(H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 21:35Shimano... Vad är det för något?
Shimano... Vad är det för något?
Quote from ellen olsson on 17 February 2009, 22:00De gör fiskerullar.
De gör fiskerullar.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 22:01Ultegran är fina fisken.
Ultegran är fina fisken.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 15:45Hej JJ.
Ja det där med vilken märke och grupp man ska ha är den eviga frågan.
Själv gick jag från Sh... till Campa när jag köpte ny cykel och det har jag aldrig ångrat. Campa passar mig helt enkelt bättre. (Sen är de snyggare också, tycker jag)
Å så en
Hej JJ.
Ja det där med vilken märke och grupp man ska ha är den eviga frågan.
Själv gick jag från Sh... till Campa när jag köpte ny cykel och det har jag aldrig ångrat. Campa passar mig helt enkelt bättre. (Sen är de snyggare också, tycker jag)
Å så en
Quote from Åsa Tysklind on 25 February 2009, 11:20Ni som skriver att det finns reservdelar för campa...
på något sätt så har saldeklaman på min sadelstolpe gått sönder och mejlade en som säljer campa prylar och frågade om det fanns och pris.
Får som svar.
Vi har ingen sadelklamma hemma, kan kolla med Cam
Ni som skriver att det finns reservdelar för campa...
på något sätt så har saldeklaman på min sadelstolpe gått sönder och mejlade en som säljer campa prylar och frågade om det fanns och pris.
Får som svar.
Vi har ingen sadelklamma hemma, kan kolla med Cam
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 11:24Jag har aldrig sagt att det är billigt eller snabbt med Campas reservdelar.
Det gälller att att veta vilka butiker som kan ha delar tillgängliga också.
Jag har aldrig sagt att det är billigt eller snabbt med Campas reservdelar.
Det gälller att att veta vilka butiker som kan ha delar tillgängliga också.