Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 12:44Det finns ju SRAM också, hur står sig deras prylar mot "dom 2 stora" ?
Jag har varit och fingrat lite hos den lokala cykelhandlaren och har nu förstått vad som menas med "musöron" på Campa, hoppas kunna testa båda varianterna innan jag ska handla cykel s
Det finns ju SRAM också, hur står sig deras prylar mot "dom 2 stora" ?
Jag har varit och fingrat lite hos den lokala cykelhandlaren och har nu förstått vad som menas med "musöron" på Campa, hoppas kunna testa båda varianterna innan jag ska handla cykel s
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 14:39Hej Robert.
"Vi har ingen sadelklamma hemma, kan kolla med Campagnolo om och hur mycket den kostar."
Vilket jävla skitsvar du fick.
Nej hur många behöver du och vilken modell vill du ha?
Jag vet en som kostar 245 kr.
Jag fixar det åt dig. (Hör av di
Hej Robert.
"Vi har ingen sadelklamma hemma, kan kolla med Campagnolo om och hur mycket den kostar."
Vilket jävla skitsvar du fick.
Nej hur många behöver du och vilken modell vill du ha?
Jag vet en som kostar 245 kr.
Jag fixar det åt dig. (Hör av di
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 14:41Jag tror att det är klamman till sadeln på själva stolpen och den kan vara lite segare att hitta.
Jag tror att det är klamman till sadeln på själva stolpen och den kan vara lite segare att hitta.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 14:53Hej David.
Ja så skulle det kunna vara och då kan det bli lite klurigare. Men visst går det att få tag i. Bara man vill så.
Vänligen
P.
Hej David.
Ja så skulle det kunna vara och då kan det bli lite klurigare. Men visst går det att få tag i. Bara man vill så.
Vänligen
P.
Quote from Åsa Tysklind on 25 February 2009, 14:59Japp det är klamman till sadeln på själva stolpen som jag vill ha.
Tyvärr är det en gamal stolpe runt 2001 den är i från och i titan så det är inte det nyaste som jag letar efter.
Japp det är klamman till sadeln på själva stolpen som jag vill ha.
Tyvärr är det en gamal stolpe runt 2001 den är i från och i titan så det är inte det nyaste som jag letar efter.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:24Sram tål att jämnföras helt klart. Forcen är riktigt lätt och fin, för oss weight-weenies alltså.
Sram tål att jämnföras helt klart. Forcen är riktigt lätt och fin, för oss weight-weenies alltså.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:25Det fattas bara ett par växlar.
Det fattas bara ett par växlar.
Quote from Berit Bengtson on 25 February 2009, 18:27Stefan m³ skrev:
> Sram tål att jämnföras helt klart. Forcen är riktigt lätt och fin, för oss weight-weenies alltså.Visst gör de det.
Men Force kan man hoppa över enl mig.
För -09 är den definitivt ingen WW-grupp längre.
Om man jämför vikterna hos topp
Stefan m³ skrev:
> Sram tål att jämnföras helt klart. Forcen är riktigt lätt och fin, för oss weight-weenies alltså.
Visst gör de det.
Men Force kan man hoppa över enl mig.
För -09 är den definitivt ingen WW-grupp längre.
Om man jämför vikterna hos topp
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 18:32Vikten är alltid ett problem. Det är både billigare och effektivare att köra av ett par kilo fläsk.
Vikten är alltid ett problem. Det är både billigare och effektivare att köra av ett par kilo fläsk.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 19:00Så er vi på vekt igjend.
Det som er viktig når en sykler er og vere trent og i form. Er du i form så sykler du vannet av han som har 1kg. lettere sykkel en deg.
Det er et "kikk" og henge med i bakkene, og legge inn en spurt på toppen,så en får " skilt kl
Så er vi på vekt igjend.
Det som er viktig når en sykler er og vere trent og i form. Er du i form så sykler du vannet av han som har 1kg. lettere sykkel en deg.
Det er et "kikk" og henge med i bakkene, og legge inn en spurt på toppen,så en får " skilt kl