Quote from Guest on 6 August 2008, 14:30Hittills när jag sprungit lopp har det inte regnat eller varit särskilt kallt, men någon gång ska ju vara den första, och så ska man kanske kunna komma ut och träna även om det regnar småspik i en vecka ...
Nu ska maken springa 15 km är det tänkt, och de
Hittills när jag sprungit lopp har det inte regnat eller varit särskilt kallt, men någon gång ska ju vara den första, och så ska man kanske kunna komma ut och träna även om det regnar småspik i en vecka ...
Nu ska maken springa 15 km är det tänkt, och de
Quote from Jonas Täng on 6 August 2008, 14:40Basgarderob att mixa och matcha:
- funktionsunderställ
- funktions t-shirt (vaför inte med funbeattryck?)
- löparshorts eller korta tajts (långa tajts till vintern)
- vindjacka (eller kanske -väst)
- löparkeps, pannband, vantar, skor, strumpor... beror p
Basgarderob att mixa och matcha:
- funktionsunderställ
- funktions t-shirt (vaför inte med funbeattryck?)
- löparshorts eller korta tajts (långa tajts till vintern)
- vindjacka (eller kanske -väst)
- löparkeps, pannband, vantar, skor, strumpor... beror p
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 16:15Får man starta i bara strumpor och skor? Även om det är varmt.
Får man starta i bara strumpor och skor? Även om det är varmt.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 16:21Vet inte om de här käcka gossarna har skor också, men iklädd enbart strumpa lär gå bra annars.
BILD:http://www.gobaeng.de/images/products/xl738.jpg
Vet inte om de här käcka gossarna har skor också, men iklädd enbart strumpa lär gå bra annars.
BILD:http://www.gobaeng.de/images/products/xl738.jpg
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 16:25detta väcker frågan om sockor på eller av i sängen
detta väcker frågan om sockor på eller av i sängen
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 20:34Tackar!
(Även för den stiliga bilden)
Nix inte märken jag var ute efter (har fö själv Newline och craft), utan typen av plagg, vilka märken man föredrar beror mycket på passform, kvalitet och pris.Sådärsom vad 17 klär man sig i i busväder? när är kort
Tackar!
(Även för den stiliga bilden)
Nix inte märken jag var ute efter (har fö själv Newline och craft), utan typen av plagg, vilka märken man föredrar beror mycket på passform, kvalitet och pris.
Sådärsom vad 17 klär man sig i i busväder? när är kort
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 20:59Som någon mycket förtjänstfullt skrev i en regnvädersklädtråd strax härintill, så behöver man inte så mycket mer på benen om det regnar - så länge man springer håller man sig varm ändå. Armarna kan behöva långärmat från kanske tio-femton grader och neråt
Som någon mycket förtjänstfullt skrev i en regnvädersklädtråd strax härintill, så behöver man inte så mycket mer på benen om det regnar - så länge man springer håller man sig varm ändå. Armarna kan behöva långärmat från kanske tio-femton grader och neråt
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:06Det jag framför allt är sugen på till mig själv är en långärmad tröja av samma typ som min Funbeat-tröja (Tips för Olle!), i våras kände jag mig ruggig när jag sprang Vårruset och tog en underställströja under FB-tröjan och det var lite att ta i, och jack
Det jag framför allt är sugen på till mig själv är en långärmad tröja av samma typ som min Funbeat-tröja (Tips för Olle!), i våras kände jag mig ruggig när jag sprang Vårruset och tog en underställströja under FB-tröjan och det var lite att ta i, och jack
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 00:08Långärmad craft underställströja räcker väldigt långt, och är nog nästan det skönaste att springa i... benen, långa eller korta tights, vilket som nästan...
Långärmad craft underställströja räcker väldigt långt, och är nog nästan det skönaste att springa i... benen, långa eller korta tights, vilket som nästan...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 00:25Glöm inte bort Haglöfs Intense serie i denna diskussion. Det är toppenplagg att kuta omkring. Allt från underställ till lätta goretex jackor. Ett lite dyrare men hetare tips.
Glöm inte bort Haglöfs Intense serie i denna diskussion. Det är toppenplagg att kuta omkring. Allt från underställ till lätta goretex jackor. Ett lite dyrare men hetare tips.