Quote from Guest on 27 January 2008, 22:09Tänkte tipsa om ett lopp som går av stapeln 31/5. Det är samma dag som sthlm marathon 🙁 men för er som inte fick plats finns här en chans att genomföra ett litet annorlunda lopp. Det är helt gratis och bansträckan går runt revinge och dess omgivning uta
Tänkte tipsa om ett lopp som går av stapeln 31/5. Det är samma dag som sthlm marathon 🙁 men för er som inte fick plats finns här en chans att genomföra ett litet annorlunda lopp. Det är helt gratis och bansträckan går runt revinge och dess omgivning uta
Quote from Lotta Lindström on 27 January 2008, 22:19Vad coolt! (t+) Synd att jag inte ens klarar av att springa 1km än. Jag återkommer om ett par år... 😀
Vad coolt! (t+) Synd att jag inte ens klarar av att springa 1km än. Jag återkommer om ett par år... 😀
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 14:23Tack för tipset, Julia!
Äntligen något som inte ligger så långt borta. Måste tänka på miljön....
Tack för tipset, Julia!
Äntligen något som inte ligger så långt borta. Måste tänka på miljön....
Quote from Urban Nilsson on 28 January 2008, 14:37Djävligt häftigt! Jag ska definitivt vara med!!!
Djävligt häftigt! Jag ska definitivt vara med!!!
Quote from Mikael Lundholm on 28 January 2008, 15:05Jag tycker också att ni ska vara med på det här. Loppet går nämligen i mina
hemtrakter där jag brukar springa, cykla MTB och åka rullskidor.
Antingen springer jag också själv eller så är jag funktionär.
Jag tycker också att ni ska vara med på det här. Loppet går nämligen i mina
hemtrakter där jag brukar springa, cykla MTB och åka rullskidor.
Antingen springer jag också själv eller så är jag funktionär.
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 16:28Men Daniel - skall Du inte springa Stockholm Marathon? Fast det är ju klart - det är ju flera dagar emellan. 🙂 Men jag håller med - det låter skitkul!
Men Daniel - skall Du inte springa Stockholm Marathon? Fast det är ju klart - det är ju flera dagar emellan. 🙂 Men jag håller med - det låter skitkul!
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2008, 16:32Nä, det är samma dag!
Nä, det är samma dag!
Quote from Urban Nilsson on 28 January 2008, 16:37Jag han inte med att anmäla mig till Sthlm. Då kör jag gärna Silvåkra istället. Familjen och jag kan ladda och återhämta oss på vårt lantställe vid Kivik.
Jag han inte med att anmäla mig till Sthlm. Då kör jag gärna Silvåkra istället. Familjen och jag kan ladda och återhämta oss på vårt lantställe vid Kivik.
Quote from Urban Nilsson on 28 January 2008, 16:58Så, nu har jag anmält mig!
Så, nu har jag anmält mig!
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 17:57Sorry Christer - Du har rätt (t+)
Jag tittade på 2006 som var 3 juni. Som det kan bli! (H)
Sorry Christer - Du har rätt (t+)
Jag tittade på 2006 som var 3 juni. Som det kan bli! (H)