Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 18:18Jag tycker det här verkar vara ett skitkul lopp, synd att det är så långt bort och samma dag som Stockholm Marathon 🙁 Kanske man ska ta och fixa ett eget sådant här lopp här uppe i norr ?!
Jag tycker det här verkar vara ett skitkul lopp, synd att det är så långt bort och samma dag som Stockholm Marathon 🙁 Kanske man ska ta och fixa ett eget sådant här lopp här uppe i norr ?!
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 22:19Dessvärre ligger den för tätt efter KPH-marathon för min del. Verkar vara ett trevligt lopp men det gäller att inte ha Ko skräck 😉
Dessvärre ligger den för tätt efter KPH-marathon för min del. Verkar vara ett trevligt lopp men det gäller att inte ha Ko skräck 😉
Quote from Mikael Lundholm on 31 January 2008, 08:39Har man koskräck ska man nog hålla sig ifrån den här tävlingen, ja.
Fast de är så snälla, eller mest korkade tycker jag. Igår cyklade jag hem
och fick köra slalom mellan 100 kossor som stod på vägen och vägrade
flytta på sig. Det kanske kan bli en ny spor
Har man koskräck ska man nog hålla sig ifrån den här tävlingen, ja.
Fast de är så snälla, eller mest korkade tycker jag. Igår cyklade jag hem
och fick köra slalom mellan 100 kossor som stod på vägen och vägrade
flytta på sig. Det kanske kan bli en ny spor
Quote from Urban Nilsson on 31 January 2008, 09:02Silvåkra är inlagt som tävling.
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=159806
Silvåkra är inlagt som tävling.
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=159806
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 18:49Ha ha, jag fick världens back-intervall i somras då jag blev jagad av kvigor på min löprunda 🙂 Dock tror jag inte det var av elakhet de fick fart under fötterna, däremot nyfikenhet......
Ha ha, jag fick världens back-intervall i somras då jag blev jagad av kvigor på min löprunda 🙂 Dock tror jag inte det var av elakhet de fick fart under fötterna, däremot nyfikenhet......
Quote from Lotta Lindström on 31 January 2008, 22:10Dom kanske tyckte du såg god ut. 🙂
Dom kanske tyckte du såg god ut. 🙂