Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:55Alla som fullföljer och springer i mål får en medalj (typ bronsmedalj). De som springer i mål på ovanstående tider eller bättre får en finare medalj, en silvermedalj. Någon guldmedalj finns dock inte.
Alla som fullföljer och springer i mål får en medalj (typ bronsmedalj). De som springer i mål på ovanstående tider eller bättre får en finare medalj, en silvermedalj. Någon guldmedalj finns dock inte.
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2011, 21:58Den som vinner får väl en guldmedalj?
Den som vinner får väl en guldmedalj?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:00Okey, så är det förstås! Guld till segraren!
Okey, så är det förstås! Guld till segraren!
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:03I alla klasserna? Annars blir det orättvist.
I alla klasserna? Annars blir det orättvist.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:08Jag finner det ganska märkligt att alla får "medlaj" eller någon sorts plakett. Så är det väl ofta i de större loppen?
Hurra, jag kom på plats 4804?
Jag finner det ganska märkligt att alla får "medlaj" eller någon sorts plakett. Så är det väl ofta i de större loppen?
Hurra, jag kom på plats 4804?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:12Tanken är väl snarare "hurra, jag fullföljde loppet". Vi pratar motionärer här.
Tanken är väl snarare "hurra, jag fullföljde loppet". Vi pratar motionärer här.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:12Tackar för snabbt svar Eva!
Jag hade förstått det som att det inte delades ut medaljer för genomförande utan endast till de som klarade angivna tider.
Detta utöver de som hamnar på prispallen förstås.
Tackar för snabbt svar Eva!
Jag hade förstått det som att det inte delades ut medaljer för genomförande utan endast till de som klarade angivna tider.
Detta utöver de som hamnar på prispallen förstås.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:35Så är det förstås Fredrik, det är noga bara ovanan av att "alla får pris". I orienteringen är det bara de allra minsta introklasserna där alla får något.
Så är det förstås Fredrik, det är noga bara ovanan av att "alla får pris". I orienteringen är det bara de allra minsta introklasserna där alla får något.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:37Så är det väl inte anmälningsavgifter i klassen 600-1000kr heller. En liten metallbit kan ju få ingå i de pengarna :-).
Så är det väl inte anmälningsavgifter i klassen 600-1000kr heller. En liten metallbit kan ju få ingå i de pengarna :-).
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:51Hönan eller ägget, Fredrik? Hönan eller ägget... 😉
Hönan eller ägget, Fredrik? Hönan eller ägget... 😉